Baie ulei, cutie viteze automata VW Caddy IV Break (SAB, SAJ) 1.0 TSI 102 CP benzina
VAICO Kit schimb ulei cutie automată cu buson de golire ulei, cu inel etansare, cu garnitura baie ulei
Numărul articolului: V10-3545-XXL
- Tip cutie viteza: DQ200
- Articol completare / Info suplimentar 2: cu inel etansare, cu garnitura baie ulei
- Tip cutie viteza: pentru transmisie cu ambreiaj dublu treapta 7
- Articol extins / Informatii de extindere: cu buson de golire ulei
- Material baie ulei: tabla de otel
- Atentie la prescrierile producatorului de autovehicol
- Respectati cantitatea de umplere sistem
- Conditie: Nou
RIDEX Baie ulei, cutie viteze automata cu buson de golire ulei, cu inel etansare, fara garnitura baie ulei
Numărul articolului: 3105O0022
- Tip cutie viteza: DQ200
- Articol completare / Info suplimentar 2: cu inel etansare, fara garnitura baie ulei
- Tip cutie viteza: pentru transmisie cu ambreiaj dublu treapta 7
- Latime [mm]: 220,0
- Greutate [kg]: 0,41
- Articol extins / Informatii de extindere: cu buson de golire ulei
- Lungime [mm]: 250
- Înaltime [mm]: 80
- Material baie ulei: tabla de otel
- Conditie: Nou
NTY Baie ulei, cutie viteze automata cu buson de golire ulei, cu inel etansare, fara garnitura baie ulei
Numărul articolului: BMO-VW-049
- Tip cutie viteza: pentru transmisie cu ambreiaj dublu treapta 7
- Lungime [mm]: 250
- Latime [mm]: 220
- Înaltime [mm]: 80
- Articol extins / Informatii de extindere: cu buson de golire ulei
- Material baie ulei: tabla de otel
- Articol completare / Info suplimentar 2: cu inel etansare, fara garnitura baie ulei
- Respectati cantitatea de umplere sistem
- Numar fabricatie: BMO-VW-049
- Conditie: Nou
VAICO Baie ulei, cutie viteze automata Original VAICO Qualität cu buson de golire ulei, cu inel etansare, fara garnitura baie ulei
Numărul articolului: V10-3545
- Tip cutie viteza: DQ200
- Articol completare / Info suplimentar 2: cu inel etansare, fara garnitura baie ulei
- Atentie la prescrierile producatorului de autovehicol
- Tip cutie viteza: pentru transmisie cu ambreiaj dublu treapta 7
- Latime [mm]: 220,0
- Articol extins / Informatii de extindere: cu buson de golire ulei
- Lungime [mm]: 250
- Înaltime [mm]: 80
- Respectati cantitatea de umplere sistem
- Material baie ulei: tabla de otel
- Conditie: Nou
MAXGEAR Baie ulei, cutie viteze automata cu buson de golire ulei, cu inel etansare, fara garnitura baie ulei
Numărul articolului: 34-0122
- Tip cutie viteza: DQ200
- Articol completare / Info suplimentar 2: cu inel etansare, fara garnitura baie ulei
- Tip cutie viteza: pentru transmisie cu ambreiaj dublu treapta 7
- Latime [mm]: 220
- Articol extins / Informatii de extindere: cu buson de golire ulei
- Lungime [mm]: 250
- Înaltime [mm]: 80
- Material baie ulei: tabla de otel
- Respectati cantitatea de umplere sistem
- Conditie: Nou
BOGAP Baie ulei, cutie viteze automata cu garnituri
Numărul articolului: A2125101
- Lungime [mm]: 260
- Latime [mm]: 225
- Înaltime [mm]: 70
- Greutate [kg]: 0,45
- Articol extins / Informatii de extindere: cu garnituri
- Material baie ulei: NBR (cauciuc nitril butadin)
- Conditie: Nou
FEBI BILSTEIN Surub golire, carcasa transmisie
Numărul articolului: 198088
- Lungime [mm]: 16
- Diametru [mm]: 24
- Dimensiune filet exterior: M24 x 1,5
- Lungime filet [mm]: 16
- Deschidere cheie: 17
- Profil cap surub-/piulita: hexagon interior
- Material: Otel
- Suprafata: zincat
- Greutate [kg]: 0,031
- Articol completare / Info suplimentar 2: fara inel etansare
- Conditie: Nou
Vedeți și alte piese pentru VW CADDY IV combi (SAB, SAJ) 102 CP.
HC-Cargo Starter 1,1kW
Numărul articolului: 115818
1064,84 RON
Inclusiv 29,25 RON Pledge (incl. 19% TVA)
(Garanţia vă va fi returnată)- Putere electromotor [kW]: 1,1
- Tensiune [V]: 12
- Numar dinti: 13
- Directia de rotatie: rotatie contrar acelor de ceasornic
- Numarul gaurilor de fixare: 3
- Diametru flanșă [mm]: 79,0
- Numarul gaurilor filetate0
- Pozitie initiala-Pinion [mm]: 52,00
- Varianta starter: cu transmisie cu reducerea vitezei
- Lungime [mm]: 227,00
- Conditie: Nou
ELSTOCK Starter 1,5kW
Numărul articolului: 25-5024
1267,78 RON
Inclusiv 363,80 RON Pledge (incl. 19% TVA)
(Garanţia vă va fi returnată)- Echipament vehicul: Pentru autovehicole cu Functie-Strat-Stop
- Tip cutie viteza: cv. manuala, 5 viteze
- Tip autovehicul: Caddy Alltrack
- Tip cutie viteza: cv. manuala, 5 viteze
- Echipament vehicul: Pentru autovehicole cu Functie-Strat-Stop
- Putere electromotor [kW]: 1,5
- Tensiune [V]: 12
- Numar dinti: 13
- Directia de rotatie: rotatie contrar acelor de ceasornic
- Numarul gaurilor de fixare: 2
- Diametru flanșă [mm]: 79
- Identificare constructie stecher: 0156
- Clema: Pin "30" M8 B+, Pin "50" Plug
- Lungime 3 [mm]: 23,0
- Greutate neta [kg]: 3,21
- Conditie: Refabricată
VALEO Alternator 140A, REMANUFACTURED PREMIUM
Numărul articolului: 440475
1308,28 RON
Inclusiv 301,61 RON Pledge (incl. 19% TVA)
(Garanţia vă va fi returnată)- Restrictiile producatorului: VALEO
- pt. numar PR: 7L3, 7L6
- Curent de incarcare generator [A]: 140
- Tensiune [V]: 14
- Fulie curea -Ø [mm]: 53
- Role: cu rola curea cu cuplaj unisens
- Numar nervuri: 6
- Informatii de extindere: REMANUFACTURED PREMIUM
- Piesa la schimb
- Pozitie/Grade: R 90
- Directia de rotatie: rotatie contrar acelor de ceasornic
- Tipul de fixare: Fixare în patru puncte
- Clema: B+
- Greutate [kg]: 7,66
- Conditie: Refabricată
BOSCH Alternator 110A
Numărul articolului: 0 986 083 270
1431,99 RON
Inclusiv 133,92 RON Pledge (incl. 19% TVA)
(Garanţia vă va fi returnată)- Curent de incarcare generator [A]: 110
- Tensiune [V]: 14
- Fulie curea -Ø [mm]: 53,5
- Role: cu rola curea cu cuplaj unisens
- Numar de striatii: 6
- Identificare constructie stecher: PL166-1 PIN
- Piesa la schimb
- Directia de rotatie: rotatie contrar acelor de ceasornic
- Tip alternator: excl. pompa vacuum
- Tipul de fixare: levier dublu articulat
- Dezvoltarea reparatiilor recomandate: Curea trapezoidala/transmisie
- Clema: B+(M8)PLUG(VR1 LIN)
- Lungime [mm]: 191
- Distanta de la fulie la generator [mm]: 30
- Numar motor TECDOC: CHZG
- Conditie: Refabricată