Rulment roata pentru auto spate și față
Rulment spate și față în magazinul nostru online
Rulmenții roților sunt proiectaţi ca rulmenți radiali-axiali în autovehicule și integraţi în suporturile de roți și osiile roților din față și din spate.
Practic, fiecare rulment radial-axial este format dintr-un un inel interior și unul exterior și elementele rotative, care pot fi bile sau cilindri. Inelul interior al rulmentului la osii se află pe mufa fuzetei, iar inelul exterior este montat în partea fixă. La osiile din față se folosesc rulmenți radiali-axiali de contact unghiular cu bile pe un rând, precum și rulmenți radiali-axiali cu role conice.
Rulmenții radiali-axiali cu role conice sunt mai scumpi şi mai rezistenţi decât rulmenți radiali-axiali cu bile pe un rând. La osiile din spate se folosesc preponderent rulmenţi cu bile sau rulmenți radiali cu bile. Uneori se pot folosi chiar rulmenți cu bile cu contact unghiular.
Durata de viaţăComponentele individuale ale unui rulment radial-axial pot fi relativ bine adaptaţi la durată lungă de viață, deoarece se ştie foarte precis uzura materialului din aliajele de metal utilizate. La autovehiculele convenționale, în segmentul inferior și mijlociu de preț, rulmenţii roților sunt concepute de către departamentul de design pentru o durată de viață de 200.000 de kilometri.
Această viață calculată a rulmentului poate fi, de asemenea, redusă semnificativ de diverși factori. Mai ales la vehiculele foarte accesibile, dacă au fost instalaţi „numai” rulmenți cu bile cu cost redus la înlocuire, se poate întâmpla din când în când ca forțele radiale mari să apară în timpul virajelor rapide, iar durata de viață a rulmentului roții este scurtată substanțial.
De asemenea, bătăile și loviturile la roți sau operarea frecventă a vehiculului aproape de greutatea maximă brută poate reduce durata de viață. Tragerea unei remorci sau unei rulote grele, precum și încărcarea suplimentară creşte sarcina rulmentului roții din spate. Rulmenţii nu necesită întreținere și sunt lubrifiaţi pentru întreaga lor durată de viață.
Simptomele unei defecţiuniSe recunoaște în mod clar un rulment al roţii defect prin zgomotul care crește constant și poate fi auzit doar în timpul deplasării. Se poate întâmpla ca un rulment să trebuie înlocuit, iar celălalt, pe aceeași axă, să rămână funcţional pe toată durata de viață rămasă a vehiculului. Nu trebui înlocuiţi pe fiecare osie. Puteţi cumpara rulmentul potrivit pentru roata maşinii dvs. în magazinul nostru online.
Mai multe piese de schimb din categoria Suspensie, tije
- Partea de montare: Axa spate ambele parti
- Diametru interior [mm]: 25
- Diametru [mm]: 52
- Latime [mm]: 37
- Diametru interior [mm]: 30
- Articol completare / Info suplimentar 2: cu senzor ABS integrat
- Latime [mm]: 68
- Janta, numar gauri: 5
- Diametru flansa [mm]: 136,5
- Partea de montare: Axa spate ambele parti
- Diametru interior [mm]: 25
- Articol completare / Info suplimentar 2: fara senzor ABS
- Diametru [mm]: 52
- Latime [mm]: 37
- Partea de montare: punte fata, Axa fata ambele parti, Axa spate ambele parti
- Diametru interior [mm]: 40
- Înaltime [mm]: 39,9
- Articol completare / Info suplimentar 2: fara senzor ABS
- Articol extins / Informatii de extindere: cu material aditional
- Diametru [mm]: 74
- Tip constructiv lagar: rulment cu bile
- Partea de montare: Axa fata ambele parti
- Înaltime 1 [mm]: 36
- Articol completare / Info suplimentar 2: cu nut, cu senzor magnetic inelar integrat
- Diametru [mm]: 82
- Greutate [kg]: 0,42
- Diametru interior 2 [mm]: 42
- Tip ambalaj: Cutie
- Articol completare / Info suplimentar 2: cu senzor ABS integrat
- Janta, numar gauri: 5
- Diametru flansa [mm]: 137
- Partea de montare: puntea spate
- Articol completare / Info suplimentar 2: fara senzor ABS
- Diametru [mm]: 39,9
- Diametru interior 2 [mm]: 17,5, 29,0
- Latime 2 [mm]: 14,2
- Latime 1 [mm]: 13,9
- Diametru exterior 2 [mm]: 50,3
- Partea de montare: Axa fata ambele parti
- Înaltime 1 [mm]: 47,5
- Articol completare / Info suplimentar 2: cu senzor magnetic inelar integrat, cu suruburi
- Diametru [mm]: 136,5
- Greutate [kg]: 3,66
- Diametru interior 2 [mm]: 29
- nr. dinti arbore de intrare: 36
- Grosime disc frâna [mm]: 25
- Partea de montare: Axa spate ambele parti
- Înaltime 1 [mm]: 63,6
- Articol completare / Info suplimentar 2: cu senzor ABS
- Diametru [mm]: 120
- Greutate [kg]: 1,6
- Diametru interior 2 [mm]: 30
- Partea de montare: Axa spate ambele parti
- Diametru interior [mm]: 28
- Articol completare / Info suplimentar 2: cu senzor magnetic inelar integrat
- Diametru [mm]: 120
- Latime [mm]: 61,5
- Latime 2 [mm]: 63
- Partea de montare: puntea spate
- Articol completare / Info suplimentar 2: cu capac vaselina, cu surub
- Dinamica frânare/conducere: pentru vehicule cu ABS
- Diametru butuc 1 [mm]: 136,5
- Cantitate: 1
- Partea de montare: Axa fata ambele parti
- Diametru interior [mm]: 38
- Articol completare / Info suplimentar 2: cu senzor magnetic inelar integrat
- Diametru [mm]: 69
- Latime [mm]: 34
- Latime 2 [mm]: 39
- Diametru interior [mm]: 30
- Articol completare / Info suplimentar 2: cu senzor magnetic inelar integrat, cu rulment roata, cu surub, cu capac vaselina
- Dimensiune filet: M14x1,5
- Diametru [mm]: 136,5
- Latime [mm]: 68,2
- Distanta dintre gaurile de fixare [mm]: 112
- Moment strangere [Nm]: 180
- Unghi rotatie [°]: 180
- Partea de montare: Axa fata ambele parti, Axa spate ambele parti
- Diametru interior [mm]: 61
- Articol completare / Info suplimentar 2: cu senzor ABS integrat, cu suruburi
- Latime [mm]: 40,5
- Partea de montare: Axa spate ambele parti
- Diametru interior [mm]: 29
- Articol completare / Info suplimentar 2: cu inel siguranta, cu piulita
- Diametru [mm]: 53
- Latime [mm]: 37
- Partea de montare: Axa fata ambele parti
- Înaltime 1 [mm]: 37
- Articol completare / Info suplimentar 2: fara senzor ABS
- Diametru [mm]: 72
- Greutate [kg]: 0,7
- Diametru interior 2 [mm]: 37
- Diametru interior [mm]: 27,5
- Articol completare / Info suplimentar 2: cu senzor magnetic inelar integrat, Lagar roata integrat in butuc roata, cu material de prindere, cu senzor ABS integrat, cu butuc roata
- Diametru [mm]: 136
- Latime [mm]: 84,5
- Greutate [kg]: 3,12
- Diametru asezare gauri - Ø [mm]: 112
- Tip constructiv lagar: lagar antifrictiune
- Materialul buzei de etansare: NBR (cauciuc nitril butadin)