Povestea de success a Honda Motor
Marca japoneză de automobile HONDA datează din 1948, când Soichiro a înființat compania HONDA, care și-a început activitatea cu producția motoarelor auxiliare pentru biciclete. De atunci a evoluat și a ajuns să fie cel mai mare producător international de motoare. Renumele mărcii a fost adus de bicicletele acestora, în special de motocicletele puternice, precum și de realizările sportive. În plus, marca se bucură de recunoaștere internațională în ceea ce privește producția motoarelor de nave maritime. În 1963, producția de autovehicule a început cu mașinile mici S 500, S 600 și S800, precum și cu camionetele compacte L și P 700, respectiv 800. Mai mult, aceștia au adăugat la gama de modele și mini camionetele T 360 și T 500. Din 1968, în Germania sunt exportate automobilul mic N 600 și coupé-ul sportiv S 800. Ceva timp mai târziu, gama de modele din clasa mijlocie și premium a fost extinsă. Cabrioletul sportiv S 2000, coupe-ul performant NSX, ambele au contribuit semnificativ la crearea imaginii brandului. Sedanul de lux Legend, care în prezent nu este disponibil pe piața din Germania, este la sfârșitul gamei de modele.
HONDA – mașini sport cu tehnologie de condus creativ
În calitate de producător de autovehicule, HONDA și-a început producția așa numitelor mașini Kei (care sunt niște mașini pitice, cu capacitate maximă de 360 cmc, având și taxele aferente foarte mici) pentru piața japoneză. Modelele precum Life și Zest încă se găsesc pe piața internă. În Germania se oferă modelul Jazz, o mașină mică cu cinci uși, disponibilă și în versiunea hibridă. Jazz înlocuiește modelul Insight, care nu mai este comercializat în Germania.
Foarte răspândită este și mașina din clasa compactă - Civic, care se află în prezent la cea de-a 9 generație. Este produsă în varianta de hatchback, și break (“Tourer”). Clasa mijlocie include HONDA Accord, un sedan de familie desăvârșit, care reprezintă și baza unui foarte spațios break. Înafară de Accord, în perioada dintre 1978 și 2002 se găsea pe piață și coupé-ul Prelude; CR-Z a fost succesorul acestuia până în 2010. În clasa premium, Honda era reprezentată în Germania de Legend, care momentan se află la cea de-a 5-a generație, însă nu este inclusă în gama de modele importante în Germania. În SUA și Canada, acest model și altele din clasa premium sunt vândute sub marca de lux “Acura”. Mai mult, HONDA oferă o varietate de SUV-uri, camioane și camionete, care sunt produse pentru piața internă din Japonia sau pentru America de Nord. Camioneta compactă de familie CR-V este construită pentru piața germană și se află la a 4-a generație. În magazinul nostru online veți găsi o gamă foarte variată de piese de schimb pentru modelele HONDA actuale și vechi, precum și pentru modelele altor producători din Japonia și Coreea de Sud.