Succes prin produsele proprii
Producătorul auto sud-coreean HYUNDAI a fost înființat în 1967 de Chung Ju-Yung. Compania, cu sediul în Seul, și-a început activitatea cu licența de producție pentru Ford Corina, varianta engleză a Ford Taunus. Primul model propriu, mașina mica Pony, a fost lansată în 1975. Din 1983 este exportată în Canada și Mexic, iar din 1984 – și în SUA. HYUNDAI mai produce și vehicule de transport și comerciale. La mijlocul anilor ‘80, au început să producă camioane de mare tonaj și autobuze. Chiar dacă foloseau des tehnologia Mitsubishi, în anii ’90 HYUNDAI a început să se bazeze în totalitate pe dezvoltările proprii. În acest moment compania deține o gamă largă de modele, din toate clasele, precum și SUV-uri, camioane, camionete, vehicule pentru transport, vehicule comerciale și autobuze. Grație achiziției competitorului său Kia în 1998, HYUNDAI este acum al 5-lea cel mai mare producător auto din lume. HYUNDAI exportă un volum foarte mare în țările din Asia de Est, precum și în America de Nord și Europa. Împreună cu Kia deține un centru de cercetare și dezvoltare în Rüsselsheim.
Autovehicule cu tehnologie avansată din Coreea de Sud
Inițial, brandul era prezent pe piață cu mașini (foarte) mici. Modelul Pony a fost produs o lungă perioadă de timp și înlocuit după aceea cu modelul Accent, devenit astăzi i 20. În perioada dintre 1997 și 2002, pe piață a fost scoasă mașina foarte mica Atos, iar între 2002 și 2008 HYUNDAI – mașina mică Getz, urmată de i 10.
De la clasa compactă la sedane de lux
Sedanele și break-urile din seria Lantra/Elantra în clasa compactă au fost înlocuite în Germania cu autovehiculele moderne i 30. Numele anterioare ale modelelor sunt încă utilizate pentru multe piețe de export. Sedanele și break-urile mari din clasa medie, din seria i 40, au venit să înlocuiască modelul Sonata și se poziționează cu o clasă mai sus. Coupe-ul Veloster face parte din segmentul sportiv. Clasa medie de lux conține în Germania modelele XG 30, XG 350 și Grandeur. Astăzi, în această categorie se mai oferă și sedanul de lux Genesis; acest model a luat locul modelului Centennial, care nu a fost comercializat pe teritoriul Germaniei. Mai mult, sedanul Equus nu se află în prezent în lista oficială de modele exportate în Europa. Alte modele care aduc venituri bune companiei sunt camioneta compactă ix 20 și SUV-urile Santa Fe și Grand Santa Fe. Foarte populare sunt și modelele ix 35 și ix 55, care au stabilit o puternică prezență a mărcii pe piața autovehiculelor cu tracțiune integrală. Modelul ix35 vine ca o versiune echipată cu tehnologia cu cellule de combustibil. HYUNDAI H-1, care este foarte apreciat în sectorul comercial, este disponibil ca autovehicul de transport (cargo ) sau monovolum (Travel). Vă oferim un asortiment larg de piese de schimb pentru automobilele HYUNDAI și Kia.