Succesul companiei cu modelul “Seria I”
După cel de-al Doilea Război Mondial, guvernul britanic a exercitat presiune asupra producătorilor auto să dezvolte modele noi, pentru a spori bugetul statului pe baza exportului international de automobile. La acea vreme, Rover producea doar automobile de lux costisitoare. Totuși, pe baza unui Willys Jeep lăsat de armata americană, au dezvoltat un SUV. Era un autovehicul simplu și robust, destinat agriculturii. În 1948, la salonul auto de la Amsterdam, a fost prezentat modelul Land Rover, care a și fost vândut imediat. Primele serii au fost produse fără nici o modificare majoră timp de zece ani și poartă numele de “Series I”. acest SUV a ajutat compania Rover să iasă din criză și să supraviețuiască.
Competitorii SUV-urilor
Seria II a fost produsă în perioada dintre 1958 și 1971, Seria III - între 1971 și 1983, când a fost înlocuit cu modelele Land Rover 90 și 110, cu suspensie cu arcuri elicoidale. În 1990, modele au fost retrospectiv redenumite “Defender”. În plus, în 1970, a fost produs modelul Range Rover, care, la cererea clienților, era acum mult mai confortabil. Land Rover era foarte popular în Africa și era produs, pe bază de licență, de mai mulți producători. Deasemenea, autovehiculul era folosit frecvent și în cadrul multor forțe armate din lume. Între 1959 și 1994 aceștia au produs aproximativ 290.000 de exemplare de automobile din seriile II și III. Competitorii acestora, Toyota Land Cruiser și Nissan Patrol au fost scoase pe piața din Europa și America în anii ‘80, ceea ce a forțat Land Rover să își revizuiască din punct de vedere tehnic modelele anterioare Defender. Golurile din producția modelelor “avide de muncă” Land Rover și Range Rover au fost completate în 1989 cu Discovery și în 1998 cu Freelancer (SUV). Range Rover a fost construit din 1971 și transformat într-un SUV de lux.
Land Rover cu motor BMW
Între 1990 și 1999, Land Rover a aparținut grupului BMW și încă există automobile cu motor BMW. În perioada 2000-2008, brandul a aparținut grupului Ford, ceea ce a dus la câteva “proiecte mai ieftine”. De exemplu, la câteva modele, coloana de direcție era amplasată mai sus, ceea ce putea rezulta într-un ghid de plastic rupt. În prezent, gama Land Rover conține cinci modele. Grupul Ford a vândut Land Rover companiei indiene Tata. În magazinul nostru online veți găsi mereu piesele potrivite pentru Land Rover-ul dumneavoastră. Vă oferim doar producători de renume pentru toate piesele de schimb și uzură, cum ar fi discurile și plăcuțele de frână. Consultați catalogul nostru și convingeți-vă de varietatea produselor și de implicarea noastră.