Istoria mărcii Subaru
Divizia de automobile a companiei japoneze Fuji Heavy Industries produce automobile sub numele SUBARU pentru piața internațională. Producția de automobile a început după reuniunea a șase companii diferite din fostul grup Fuji Sanyo. După cel de-al Doilea Război Mondial, forțele aliate au ordonat ca grupul Fuji Sanyo să fie dizolvat. Logo-ul mărcii simbolizează cele șase părți ale grupului, reprezentând cele mai luminoase șase stele ale Pleiadei.
Primul automobil și tradiția tracțiunii integrale
Primul automobil SUBARU, modelul 360, prezentat în 1958, era supus și unui impozit favorizat. Tradiția tracțiunii integrale, care persistă și în prezent, a început în 1972 cu SUBARU Leone, oferit ca un break 2-WD convențional. Deoarece o companie electrică a solicitat o mașină cu tracțiune integrală într-o licitație, SUBARU a construit break-ul Leone, cu tracțiune integrală cuplabilă. Tracțiunea integrală (mai târziu permanentă) și utilizarea motorulului boxer au devenit mai târziu importante atuuri de marketing. Până la ultima versiune a modelului Justy, pe multe piețe de export, inclusiv Germania, erau disponibile doar automobile cu tracțiune integrală. Exportul către SUA a început în 1973, a avut mare succes și încă are rezultate bune. Începând cu 1979, automobilele cu tracțiune integrală de la Subaru sunt foarte căutate și în Elveția. Automobilele Subaru au început să fie exportate oficial în Germania în anul 1980 și sunt populare mai ales în zonele muntoase ale țării.
Mașini robuste cu tracțiune integrală și standarde înalte de calitate
Automobilele Subaru sunt considerate a fi de o calitate deosebit de bună în SUA, acolo unde se și produc, precum și în Canada, Australia și Noua Zeelandă. Această etichetă le-a fost pusă odată cu apariția modelului Leone, disponibil în varianta sedan, break și coupe pentru mult timp. În plus, succesorul săru, L 1800, era considerat indestructibil. Tehnologia actuală de tracțiune integrală (“AWD simetric”) există din 1987. Alături de motoarele boxer extrem de line, această tehnologie reprezintă caracterul original al acestei mărci. Cele mai populare modele sunt mașina mică Justy, sedanul sport Impreza, cunoscut datorită succesului său în raliuri, precum și spațioasele sedane și break-uri din clasa medie, din seria Legacy. Versiunea Outback a SUV-ului actual derivă din acesta. Foarte popular printe pădurari, vânători și fermieri este SUV-ul Forester. Coupe-ul SVX și marele SUV Tribeca nu sunt populare aici. În magazinul nostru online veți găsi o gamă vastă de piese de schimb pentru automobilele acestui brand.