Baie ulei, cutie viteze automata VW T-Roc (A11) 1.5 TSI 150 CP benzina
VAICO Kit schimb ulei cutie automată cu buson de golire ulei, cu inel etansare, cu garnitura baie ulei
Numărul articolului: V10-3545-XXL
- Tip cutie viteza: DQ200
- Articol completare / Info suplimentar 2: cu inel etansare, cu garnitura baie ulei
- Tip cutie viteza: pentru transmisie cu ambreiaj dublu treapta 7
- Articol extins / Informatii de extindere: cu buson de golire ulei
- Material baie ulei: tabla de otel
- Atentie la prescrierile producatorului de autovehicol
- Respectati cantitatea de umplere sistem
- Conditie: Nou
VAICO Baie ulei, cutie viteze automata Original VAICO Qualität cu buson de golire ulei, cu inel etansare, fara garnitura baie ulei
Numărul articolului: V10-3545
- Tip cutie viteza: DQ200
- Articol completare / Info suplimentar 2: cu inel etansare, fara garnitura baie ulei
- Atentie la prescrierile producatorului de autovehicol
- Tip cutie viteza: pentru transmisie cu ambreiaj dublu treapta 7
- Latime [mm]: 220,0
- Articol extins / Informatii de extindere: cu buson de golire ulei
- Lungime [mm]: 250
- Înaltime [mm]: 80
- Respectati cantitatea de umplere sistem
- Material baie ulei: tabla de otel
- Conditie: Nou
NTY Baie ulei, cutie viteze automata cu buson de golire ulei, cu inel etansare, fara garnitura baie ulei
Numărul articolului: BMO-VW-049
- Tip cutie viteza: pentru transmisie cu ambreiaj dublu treapta 7
- Lungime [mm]: 250
- Latime [mm]: 220
- Înaltime [mm]: 80
- Articol extins / Informatii de extindere: cu buson de golire ulei
- Material baie ulei: tabla de otel
- Articol completare / Info suplimentar 2: cu inel etansare, fara garnitura baie ulei
- Respectati cantitatea de umplere sistem
- Numar fabricatie: BMO-VW-049
- Conditie: Nou
MAXGEAR Baie ulei, cutie viteze automata cu buson de golire ulei, cu inel etansare, fara garnitura baie ulei
Numărul articolului: 34-0122
- Tip cutie viteza: DQ200
- Articol completare / Info suplimentar 2: cu inel etansare, fara garnitura baie ulei
- Tip cutie viteza: pentru transmisie cu ambreiaj dublu treapta 7
- Latime [mm]: 220
- Articol extins / Informatii de extindere: cu buson de golire ulei
- Lungime [mm]: 250
- Înaltime [mm]: 80
- Material baie ulei: tabla de otel
- Respectati cantitatea de umplere sistem
- Conditie: Nou
RIDEX Baie ulei, cutie viteze automata cu buson de golire ulei, cu inel etansare, fara garnitura baie ulei
Numărul articolului: 3105O0022
- Tip cutie viteza: DQ200
- Articol completare / Info suplimentar 2: cu inel etansare, fara garnitura baie ulei
- Tip cutie viteza: pentru transmisie cu ambreiaj dublu treapta 7
- Latime [mm]: 220,0
- Greutate [kg]: 0,41
- Articol extins / Informatii de extindere: cu buson de golire ulei
- Lungime [mm]: 250
- Înaltime [mm]: 80
- Material baie ulei: tabla de otel
- Conditie: Nou
AIC Baie ulei, cutie viteze automata cu etansare
Numărul articolului: 75273
- Tip cutie viteza: Transmisie cu ambreiaj dublu 7 viteze
- Tip cutie viteza: DQ 200
- Material baie ulei: tabla de otel
- Articol extins / Informatii de extindere: cu etansare
- Conditie: Nou
FEBI BILSTEIN Surub golire, carcasa transmisie
Numărul articolului: 198088
- Lungime [mm]: 16
- Diametru [mm]: 24
- Dimensiune filet exterior: M24 x 1,5
- Lungime filet [mm]: 16
- Deschidere cheie: 17
- Profil cap surub-/piulita: hexagon interior
- Material: Otel
- Suprafata: zincat
- Greutate [kg]: 0,031
- Articol completare / Info suplimentar 2: fara inel etansare
- Conditie: Nou
FEBI BILSTEIN Dop filetat
Numărul articolului: 173874
- Lungime [mm]: 13
- Dimensiune filet exterior: M10 x 1
- Deschidere cheie: 5
- Greutate [kg]: 0,01
- Articol completare / Info suplimentar 2: cu inel etansare
- Atentie la informatii de service
- Conditie: Nou
Vedeți și alte piese pentru VW T-Roc (A11) 150 CP.
BOSCH Starter 1,5kW
Numărul articolului: 0 986 029 120
1101,70 RON
Inclusiv 142,04 RON Pledge (incl. 19% TVA)
(Garanţia vă va fi returnată)- Tip cutie viteza: Transmisie cu ambreiaj dublu
- Restrictiile producatorului: Bosch, NIPPONDENSO
- Putere electromotor [kW]: 1,5
- Tensiune [V]: 12
- Numar dinti: 13
- Directia de rotatie: rotatie contrar acelor de ceasornic
- Numarul gaurilor de fixare: 2
- Diametru flanșă [mm]: 79
- Numarul gaurilor filetate0
- Piesa la schimb
- Clema: 30
- Pozitie/Grade: rechts
- Pozitie initiala-Pinion [mm]: 62
- Varianta starter: revenire libera
- Lungime [mm]: 230
- Diametrul orificiului [mm]: 12,5
- Diametru alezaj 2 [mm]: 12,5
- Unghi de fixare (Grade): 48
- Mărime unghiulară orificiu de fixare [grade]: 48
- Conditie: Refabricată
HC-Cargo Starter 1,7kW
Numărul articolului: 115560
- Putere electromotor [kW]: 1,7
- Tensiune [V]: 12
- Numar dinti: 13
- Directia de rotatie: rotatie contrar acelor de ceasornic
- Cod motor: DADA
- Numarul gaurilor de fixare: 3
- Diametru flanșă [mm]: 79,0
- Numarul gaurilor filetate0
- Pozitie initiala-Pinion [mm]: 62,00
- Varianta starter: cu transmisie cu reducerea vitezei
- Lungime [mm]: 229,00
- Conditie: Nou
BOSCH Alternator 110A
Numărul articolului: 0 986 083 270
1433,12 RON
Inclusiv 134,03 RON Pledge (incl. 19% TVA)
(Garanţia vă va fi returnată)- Curent de incarcare generator [A]: 110
- Tensiune [V]: 14
- Fulie curea -Ø [mm]: 53,5
- Role: cu rola curea cu cuplaj unisens
- Numar de striatii: 6
- Identificare constructie stecher: PL166-1 PIN
- Piesa la schimb
- Directia de rotatie: rotatie contrar acelor de ceasornic
- Tip alternator: excl. pompa vacuum
- Tipul de fixare: levier dublu articulat
- Dezvoltarea reparatiilor recomandate: Curea trapezoidala/transmisie
- Clema: B+(M8)PLUG(VR1 LIN)
- Lungime [mm]: 191
- Distanta de la fulie la generator [mm]: 30
- Numar motor TECDOC: DADA, DPCA
- Conditie: Refabricată
BOSCH Alternator 140A
Numărul articolului: 0 986 083 790
1649,71 RON
Inclusiv 149,35 RON Pledge (incl. 19% TVA)
(Garanţia vă va fi returnată)- Numar motor TECDOC: DADA, DPCA
- nu pt. numar PR: 4BF
- Curent de incarcare generator [A]: 140
- Tensiune [V]: 14
- Fulie curea -Ø [mm]: 53
- Role: cu rola curea cu cuplaj unisens
- Numar de striatii: 6
- Identificare constructie stecher: PL125
- Piesa la schimb
- Directia de rotatie: rotatie contrar acelor de ceasornic
- Tip alternator: excl. pompa vacuum
- Tipul de fixare: levier dublu articulat
- Dezvoltarea reparatiilor recomandate: Curea trapezoidala/transmisie
- Clema: B+(M8),COM
- Lungime [mm]: 195
- Distanta de la fulie la generator [mm]: 30
- Conditie: Refabricată