Baie ulei, cutie viteze automata VW T-Roc (A11) 1.6 TDI 115 CP motor diesel
VAICO Kit schimb ulei cutie automată cu buson de golire ulei, cu inel etansare, cu garnitura baie ulei
Numărul articolului: V10-3545-XXL
- Tip cutie viteza: DQ200
- Articol completare / Info suplimentar 2: cu inel etansare, cu garnitura baie ulei
- Tip cutie viteza: pentru transmisie cu ambreiaj dublu treapta 7
- Articol extins / Informatii de extindere: cu buson de golire ulei
- Material baie ulei: tabla de otel
- Atentie la prescrierile producatorului de autovehicol
- Respectati cantitatea de umplere sistem
- Conditie: Nou
RIDEX Baie ulei, cutie viteze automata cu buson de golire ulei, cu inel etansare, fara garnitura baie ulei
Numărul articolului: 3105O0022
- Tip cutie viteza: DQ200
- Articol completare / Info suplimentar 2: cu inel etansare, fara garnitura baie ulei
- Tip cutie viteza: pentru transmisie cu ambreiaj dublu treapta 7
- Latime [mm]: 220,0
- Greutate [kg]: 0,41
- Articol extins / Informatii de extindere: cu buson de golire ulei
- Lungime [mm]: 250
- Înaltime [mm]: 80
- Material baie ulei: tabla de otel
- Conditie: Nou
NTY Baie ulei, cutie viteze automata cu buson de golire ulei, cu inel etansare, fara garnitura baie ulei
Numărul articolului: BMO-VW-049
- Tip cutie viteza: pentru transmisie cu ambreiaj dublu treapta 7
- Lungime [mm]: 250
- Latime [mm]: 220
- Înaltime [mm]: 80
- Articol extins / Informatii de extindere: cu buson de golire ulei
- Material baie ulei: tabla de otel
- Articol completare / Info suplimentar 2: cu inel etansare, fara garnitura baie ulei
- Respectati cantitatea de umplere sistem
- Numar fabricatie: BMO-VW-049
- Conditie: Nou
MAXGEAR Baie ulei, cutie viteze automata cu buson de golire ulei, cu inel etansare, fara garnitura baie ulei
Numărul articolului: 34-0122
- Tip cutie viteza: DQ200
- Articol completare / Info suplimentar 2: cu inel etansare, fara garnitura baie ulei
- Tip cutie viteza: pentru transmisie cu ambreiaj dublu treapta 7
- Latime [mm]: 220
- Articol extins / Informatii de extindere: cu buson de golire ulei
- Lungime [mm]: 250
- Înaltime [mm]: 80
- Material baie ulei: tabla de otel
- Respectati cantitatea de umplere sistem
- Conditie: Nou
VAICO Baie ulei, cutie viteze automata Original VAICO Qualität cu buson de golire ulei, cu inel etansare, fara garnitura baie ulei
Numărul articolului: V10-3545
- Tip cutie viteza: DQ200
- Articol completare / Info suplimentar 2: cu inel etansare, fara garnitura baie ulei
- Atentie la prescrierile producatorului de autovehicol
- Tip cutie viteza: pentru transmisie cu ambreiaj dublu treapta 7
- Latime [mm]: 220,0
- Articol extins / Informatii de extindere: cu buson de golire ulei
- Lungime [mm]: 250
- Înaltime [mm]: 80
- Respectati cantitatea de umplere sistem
- Material baie ulei: tabla de otel
- Conditie: Nou
BOGAP Baie ulei, cutie viteze automata cu garnituri
Numărul articolului: A2125101
- Lungime [mm]: 260
- Latime [mm]: 225
- Înaltime [mm]: 70
- Greutate [kg]: 0,45
- Articol extins / Informatii de extindere: cu garnituri
- Material baie ulei: NBR (cauciuc nitril butadin)
- Conditie: Nou
FEBI BILSTEIN Surub golire, carcasa transmisie
Numărul articolului: 198088
- Lungime [mm]: 16
- Diametru [mm]: 24
- Dimensiune filet exterior: M24 x 1,5
- Lungime filet [mm]: 16
- Deschidere cheie: 17
- Profil cap surub-/piulita: hexagon interior
- Material: Otel
- Suprafata: zincat
- Greutate [kg]: 0,031
- Articol completare / Info suplimentar 2: fara inel etansare
- Conditie: Nou
FEBI BILSTEIN Dop filetat
Numărul articolului: 173874
- Lungime [mm]: 13
- Dimensiune filet exterior: M10 x 1
- Deschidere cheie: 5
- Greutate [kg]: 0,01
- Articol completare / Info suplimentar 2: cu inel etansare
- Atentie la informatii de service
- Conditie: Nou
Vedeți și alte piese pentru VW T-Roc (A11) 115 CP.
BOSCH Starter 2kW
Numărul articolului: 0 986 025 070
1113,70 RON
Inclusiv 301,72 RON Pledge (incl. 19% TVA)
(Garanţia vă va fi returnată)- Putere electromotor [kW]: 2
- Tensiune [V]: 12
- Numar dinti: 13
- Directia de rotatie: rotatie contrar acelor de ceasornic
- Numarul gaurilor de fixare: 2
- Diametru flanșă [mm]: 79
- Numarul gaurilor filetate0
- Piesa la schimb
- Clema: 30,50
- Pozitie/Grade: links
- Pozitie initiala-Pinion [mm]: 52,1
- Varianta starter: revenire libera
- Lungime [mm]: 254
- Diametrul orificiului [mm]: 12,5
- Diametru alezaj 2 [mm]: 12,5
- Unghi de fixare (Grade): 47
- Mărime unghiulară orificiu de fixare [grade]: 47
- Conditie: Refabricată
HC-Cargo Starter 2,2kW
Numărul articolului: 115336
- Putere electromotor [kW]: 2,2
- Tensiune [V]: 12
- Numar dinti: 13
- Directia de rotatie: rotatie contrar acelor de ceasornic
- Numarul gaurilor de fixare: 3
- Diametru flanșă [mm]: 79,0
- Numarul gaurilor filetate0
- Pozitie initiala-Pinion [mm]: 52,00
- Varianta starter: cu transmisie cu reducerea vitezei
- Lungime [mm]: 252,00
- Conditie: Nou
VALEO REMANUFACTURED PREMIUM Alternator 180A
Numărul articolului: 440739
1145,61 RON
Inclusiv 301,72 RON Pledge (incl. 19% TVA)
(Garanţia vă va fi returnată)- Curent de incarcare generator [A]: 180
- Tensiune [V]: 14
- Fulie curea -Ø [mm]: 53
- Role: cu rola curea cu cuplaj unisens
- Numar nervuri: 6
- Gama de produse: REMANUFACTURED PREMIUM
- Piesa la schimb
- Pozitie/Grade: R 90
- Directia de rotatie: rotatie contrar acelor de ceasornic
- Tipul de fixare: Fixare în patru puncte
- Clema: B+ / COM
- Restrictiile producatorului: BOSCH-VALEO
- Greutate [kg]: 7,78
- Conditie: Refabricată
VALEO NEW ORIGINAL PART Alternator 180A
Numărul articolului: 439974
- Curent de incarcare generator [A]: 180
- Tensiune [V]: 14
- Fulie curea -Ø [mm]: 53
- Role: cu rola curea cu cuplaj unisens
- Numar nervuri: 6
- Gama de produse: NEW ORIGINAL PART
- Pozitie/Grade: R 90
- Directia de rotatie: rotatie contrar acelor de ceasornic
- Tipul de fixare: Fixare în patru puncte
- Clema: B+ / COM
- Restrictiile producatorului: BOSCH-VALEO
- Greutate [kg]: 7,67
- Piesă nouă fără gaj
- Conditie: Nou