Filtru de particule pentru auto
Filtru DPF în magazinul nostru online
Având în vedere promovorare unor politici tot mai stricte în ceea ce privește standardul european de emisii, filtrul de funingine / de particule joacă un rol tot mai important ca parte a sistemului de evacuare a vehiculelor diesel. Pentru prima dată instalat la modelul S- Class de la Mercedes-Benz în 1985, filtrul de particule diesel este localizat la modele mai noi de vehicule implicit între colectoare și convertorul catalitic. La vehiculele mai vechi există o finanțare de la stat din anul 2007 pentru echiparea ulterioară cu sistemul de reducere a particulelor.
Filtrele de particule HJS și de la alți producători renumițiFiind printre cei mai importanți producători de filtre de funingine / de particule, compania HJS furnizează echipament original pentru vehicule precum VW, AUDI sau SKODA. Alte nume celebre și produse de încredere pentru proprietarii de automobile sunt EBERSPÄCHER sau ERNST.
Curățarea și durata de viață a filtrului de particuleMai mulți factori joacă un rol în uzura filtrului de particule. De exemplu, dacă există un sistem FDP cu sau fără aditivi de combustibil. Sistemele cu aditivi sunt utilizate, printre altele, de PEUGEOT și CITROEN și partial de Ford și MAZDA. În aceste sisteme, aditivul trebuie să fie reumplut și înlocuit la fiecare 60.000 km și, în funcție de filtrul de particule, la fiecare 120.000 km.
Toți producătorii germani folosesc sisteme fără aditivi, care trebuie să fie înlocuite sau curățate la fiecare 120.000-180.000 kilometri. ADAC nu recomandă curățarea unui filtru de particule de motorină, deoarece costul și efortul nu este proporțional cu o nouă achiziție. Unele produse moderne sunt proiectate, conform producătorului, pentru întreaga durată de viață a mașinii. Dar depinde foarte mult de stilul de conducere și dacă distanțele scurte sunt parcurse de multe ori, deoarece aceasta poate duce la înfundarea rapidă a filtrelor.
Înlocuirea filtrului de particule diesel (FPD)Înlocuirea unui filtru de funingine / de particule nu este ușor de făcut, chiar și pentru oamenii cu experiență tehnică. Profesioniștii au nevoie de aproximativ două - trei ore pentru a înlocui filtrul. În funcție de modelul de mașină, unele componente, cum ar fi sonda lambda trebuie demontat.
Piese noi originale la prețuri miciÎn locuirea unui filtru de particule defect este costisitoare și se presupune că de multe ori costurile depășesc 1.000 de euro. În magazinul nostru online veți găsi o alternativă ieftină de achiziționare a unui filtru de particule HJS și multe alte componente de la diverse branduri renumite. Comandați piese originale noi, oricând, la prețuri mici! Cu metode de plată diverse și sigure, livrare rapidă și asistență competenta, suntem un partener de încredere pentru cumpărători de piese de schimb ce țin cont de costuri.
Mai multe piese de schimb din categoria Sistemul de eșapament
- continut: 450
- Informatii de extindere: DPF CLEANER
- Tip ambalaj: aerosol
- Lungime [mm]: 450
- Greutate [kg]: 7,8
- Material: Cordierit
- Echipament vehicul: pentru vehicule cu OBD
- Conform EG/ECE
- Norma gaze de esapament: Euro 6
- Tip catalizator: cu catalizator de stocare NOx
- Material: Cordierit
- numai împreuna cu: FK11188, PP11188A
- Aprobare: E24-103R
- Informatii de extindere: Non-approved
- Produs îndeplinit: Euro 5
- Lungime [mm]: 670
- Greutate [kg]: 5,0
- pentru norma de poluare a producătorului: Euro 4 / Euro 5
- Sistem de esapament: ptr. vehicule cu filtru de particule din fabrica
- Tip catalizator: pentru vehicule cu catalizator
- Articol completare / Info suplimentar 2: cu piese componente, cu set de montaj
- Material filtru de particule: Cordierit
- Tip ambalaj: sticla
- continut: 475
- Va rugam, respectati intructiunile de folosire: +
- Greutate [kg]: 6,8
- Articol completare / Info suplimentar 2: cu piese componente
- Norma gaze de esapament: Euro 4
- Diametru [mm]: 60
- Tip catalizator: pentru vehicule cu catalizator
- Material: Cordierit
- Partea de montare: fata
- potrivit pentru tip motor: motor diesel