Sistem semnalizare / releu pentru auto
Sistem semnalizare / releu în magazinul nostru online
Releul modului de semnalizare, numit și releu semnalizare sau modul semnalizare, este parte a sistemului electric al automobilului. Scopul acestuia este de a indica direcția și servește ca sistem de avertizare impus de lege.
Funcționalitate tehnicăReleul de semnalizare este un comutator electromagnetic, în care contactele releului sunt acționate prin intermediul unei bobine electromagnetice. În funcție de modul în care sunt dispuse contactele releului, acestea din urmă pot fi de trei tipuri: închis, deschis și releu interschimbabil.
În Germania, frecvența obligatorie a indicatorului de direcție este de 1.5 Hz ± 0.5 Hz (corespondentul a 90 ± 30 de aprinderi pe minut).
De curând, în locul variantei electromecanice cu bobină, au apărut și versiuni complet electrice sau electronice. Un avantaj pe care îl au variantele convenționale, cu bobină, îl reprezintă semnele de uzură, care pot apărea datorită mișcării părților, în special în ceea ce privește contactele de comutare.
Frecvența comutăriiFrecvența comutării releului de semnalizare se bazează pe puterea cosumată. De aceea, un indicator de direcție defect este ușor observabil din cauza frecvenței de comutare semnificativ mai mare (licărește mai des). Acest releu are propria siguranță în interiorul cutiei de siguranță principale, unde este dispus.
La unele automobile releul de semnalizare este localizat în compartimentul motor, însă poate fi întâlnit și în partea din spate (portbagaj). Informații detaliate puteți găsi la instrucțiunile de utilizare a mașinii dumneavoastră.
Schimbarea releului de semnalizarePuteți înlocui și singuri releul, întrucât acesta este de obicei atașat doar de placa de circuit, prin intermediul unui contact de ștecher. Dacă automobilul este echipat cu un cârlig de remorcare, este posibil ca acest releu să fie modificat, ceea ce înseamnă că trebuie schimbat.
Mai mult informații despre releul de semnalizare al autovehiculului dumneavoastră găsiți în magazinul nostru online. Puteți schimba chiar dumneavoastră releul, procedură ce vă va lua doar câteva minute. Deasemenea, pe topautopiese.ro veți găsi și restul pieselor de schimb și uzură pentru autovehiculul dumneavoastră.
Mai multe piese de schimb din categoria Electrice
- Mod de operare: electric
- Specificatii de asamblare: conectat
- Lungime [mm]: 39
- Latime [mm]: 61
- Înaltime [mm]: 39
- Tensiune [V]: 12
- Numărul conexiunilor cu mufă: 3
- Amperaj [A]: 92
- Mod de operare: electric
- Specificatii de asamblare: conectat
- Lungime [mm]: 39
- Latime [mm]: 61
- Înaltime [mm]: 39
- Tensiune [V]: 12
- Numărul conexiunilor cu mufă: 3
- Amperaj [A]: 92
- Mod de operare: electronic
- Voltaj [V]: 12
- Putere electrica [W]: 2 + 1/6 x 21 + 5
- Tehnica de cuplaj: 4 x 6,3 mm, 2 x 2,8 mm
- Tip fisa: Stecher plat
- Latime [mm]: 30
- Înaltime [mm]: 30
- Adâncime (mm): 30
- Specificatii de asamblare: conectat
- Numărul conexiunilor cu mufă: 4
- Amperaj [A]: 20
- Tensiune [V]: 24
- Numărul conexiunilor cu mufă: 5
- Functie releu: Alternator
- Tip carcasa: Carcasa platic
- Temperatura de la [°C]: -40
- Pana la domeniul de temperatura [°C]: 100
- Rezistenta electrica [Ohm]: 360
- Culoare carcasa: negru
- Culoare: negru
- Specificatii de asamblare: conectat
- Mod de operare: electronic
- Putere electrica [W]: 2(4)x21W+0...5
- Numărul conexiunilor cu mufă: 3
- Tensiune [V]: 12
- Temperatura de la [°C]: -40
- Pana la domeniul de temperatura [°C]: +70, 70
- Tip inmatriculare: Verificat ECE
- Montarea/demontarea de personal de specialitate necesară!
- Mod de operare: electric
- Specificatii de asamblare: conectat
- Lungime [mm]: 75
- Latime [mm]: 50
- Înaltime [mm]: 75
- Tensiune [V]: 12
- Numărul conexiunilor cu mufă: 3
- Amperaj [A]: 92
- Lungime [mm]: 30,5
- Latime [mm]: 30,5
- Înaltime [mm]: 57
- Mod de operare: electric
- Echipament vehicul: pentru vehicule fara carlig de remorcare
- Tensiune [V]: 12
- Nr. de cuplaje: 4
- Culoare: negru
- Mod de operare: electric
- Greutate [kg]: 0,01
- Amperaj [A]: 22
- Mod de operare: electronic
- Voltaj [V]: 12
- Putere electrica [W]: 2/4 x 21 + 5
- Tehnica de cuplaj: 3 x 6,3 mm
- Tip fisa: Stecher plat
- Înaltime [mm]: 30
- Latime [mm]: 30
- Adâncime (mm): 30
- Specificatii de asamblare: conectat
- Numărul conexiunilor cu mufă: 3
- Masa [g]: 45
- Voltaj [V]: 12
- Putere nominală [W]: 4 x 21
- Functie releu: Semnalizator, Control semnalizare remorca
- Echipament vehicul: pentru vehicule fara carlig de remorcare
- Tensiune de lucru [V]: 12
- Nr. de cuplaje: 3
- Numărul conexiunilor cu mufă: 3
- Echipament vehicul: pentru vehicule fara carlig de remorcare
- Putere nominală [W]: 5x2x21
- Informatii de extindere: CLASSIC
- Tensiune [V]: 12
- Putere electrica [W]: 21
- Mod de operare: electric
- Numărul conexiunilor cu mufă: 3
- Tip fisa: Stecher plat
- Specificatii de asamblare: conectat
- Voltaj [V]: 12
- Greutate [kg]: 0,04
- Gama de produse: Original Quality
- Latime ambalaj [cm]: 3,05
- Inaltime ambalaj [cm]: 4,3
- Adâncime ambalaj [cm]: 3,05
- Specificatii de asamblare: conectat
- Mod de operare: electronic
- Putere electrica [W]: 2+1(6)x21W+5 EP
- Numărul conexiunilor cu mufă: 4
- Tensiune [V]: 12
- Articol completare / Info suplimentar 2: pt. remorca
- Articol extins / Informatii de extindere: cu suport
- Temperatura de la [°C]: -40
- Pana la domeniul de temperatura [°C]: +85, 85
- Tip inmatriculare: Verificat ECE
- Montarea/demontarea de personal de specialitate necesară!
- Mod de operare: electric
- Specificatii de asamblare: conectat
- Lungime [mm]: 39
- Latime [mm]: 61
- Înaltime [mm]: 39
- Tensiune [V]: 12
- Numărul conexiunilor cu mufă: 3
- Amperaj [A]: 92
- Tensiune [V]: 12
- Mod de operare: electric
- Echipament vehicul: pentru vehicule cu carlig de remorcare
- Numărul conexiunilor cu mufă: 4
- Greutate [kg]: 0,023
- Gama de produse: Q+, original equipment manufacturer quality MADE IN GERMANY
- Latime ambalaj [cm]: 2,952
- Inaltime ambalaj [cm]: 4,176
- Adâncime ambalaj [cm]: 2,952