Colier, toba esapament pentru auto
Colier, toba esapament în magazinul nostru online
Pentru a preveni transmiterea către șasiu a vibrațiilor de la motor și a zgomotelor rezultate în urma procesului de evacuare a gazelor de eșapament, componentele sistemului de evacuare trebuie prinse pe dedesubtul mașinii cu elemente de reducere a zgomotului. La multe automobile, toba este prinsă cu două inele de cauciuc pe placa de bază. Chiar dacă se numesc inele, acestea au o formă ușor diferită. Modelele moderne sunt fabricate din plastic rezistent la temperaturi ridicate, cum ar fi EPDM (cauciuc etilen-propilen-dien-monomer). Printre brandurile care produc aceste inele de cauciuc se numără BOSAL, VEGAZ, SWAG, Eberspächer, Febi Bilstein și Lemförderer.
Durata de viață a unui inel de cauciucÎn prezent, inelele nu se mai fabrică din cauciuc natural, ci din plastic rezistent, care le conferă o durată de viață la fel ca cea a mașinii. Pentru că nu este o piesă de uzură, inelul de cauciuc nu trebuie schimbat la intervale prestabilite. De obicei, acesta trebuie schimbat doar în cazul în care toba originală este înlocuită cu o versiune sport. În aceste cazuri, va fi nevoie de inele de cauciuc mai scurte, întrucât șasiul va fi fixat mai jos.
Un sistem de evacuare zgomotosÎn cazul în care un inel de cauciuc este rupt, sistemul de evacuare va lovi podeaua mașinii. Acest lucru se va întâmpla adesea atunci când veți traversa trecerea de cale ferată sau când veți merge pe teren cu gropi.
Înlocuirea inelelor de cauciuc în sistemul de evacuareÎn funcție de localizarea inelului de cauciuc defect, la toba finală sau cea intermediară, veți avea sau nu nevoie de rampă. Schimbarea inelului de cauciuc de la toba finală este o procedură ce poate fi realizată de o persoană experimentată chiar acasă. S-ar putea să fie nevoie să ridicați mașina cu cricul și să scoateți o roată din spate. De obicei nu aveți nevoie de nici o ustensilă pentru îndepărtarea inelului de cauciu, este suficient să ridicați toba cu o mână, iar cu cealaltă să scoateți inelul. S-ar putea să găsiți utilă folosirea unei șurubelnițe sau a unui levier.
Comandați inele de schimb onlineÎn magazinul nostru online veți găsi inelul de cauciuc perfect pentru mașina dumneavoastră. Prețurile noastre sunt fără concurență, deoarece adaosul nostru este mic. În plus, în magazinul nostru vă oferim toate piesele, pentru aproape orice marcă de automobil.
Mai multe piese de schimb din categoria Sistemul de eșapament
- Diametru interior [mm]: 30
- Diametru [mm]: 58
- Înaltime [mm]: 14
- Material: cauciuc
- Greutate [kg]: 0,05
- Informatii de extindere: Original VAICO Quality
- Latime ambalaj [cm]: 4,565
- Inaltime ambalaj [cm]: 1,981
- Adâncime ambalaj [cm]: 6,886
- Greutate [kg]: 0,026
- Latime ambalaj [cm]: 4,5
- Inaltime ambalaj [cm]: 1,3
- Adâncime ambalaj [cm]: 6
- Înaltime [mm]: 15
- Diametru interior [mm]: 40
- Diametru [mm]: 64
- Numar de productie: 0505000
- Partea de montare: centru
- Sistem de esapament: pt. toba esapament primara
- Greutate [kg]: 0,04
- Informatii de extindere: Original VAICO Quality
- Latime ambalaj [cm]: 5,5
- Inaltime ambalaj [cm]: 1,5
- Adâncime ambalaj [cm]: 6,8
- Greutate [kg]: 0,106
- Latime ambalaj [cm]: 2,4
- Inaltime ambalaj [cm]: 5,92
- Adâncime ambalaj [cm]: 10,6
- Sistem de esapament: pt. toba esapament intermediara
- Diametru interior [mm]: 40
- Diametru [mm]: 66
- Înaltime [mm]: 13
- Material: cauciuc
- pt. cod original (OE): 18830703634
- Numar bucati necesare: 1
- Material: cauciuc
- Masa [g]: 48
- Diametru interior [mm]: 30
- Diametru [mm]: 58
- Înaltime [mm]: 14
- Material: EPDM (etilen propilen dienă cauciuc)
- Diametru interior [mm]: 28
- Diametru [mm]: 59
- Înaltime [mm]: 14
- Material: cauciuc
- Partea de montare: spate
- Greutate [kg]: 0,065
- Numar bucati necesare: 4
- Material: cauciuc
- Masa [g]: 65
- Sectiune: partea din spate
- Greutate [kg]: 0,044
- Informatii de extindere: Original VAICO Quality
- Latime ambalaj [cm]: 8,8
- Inaltime ambalaj [cm]: 1,5
- Adâncime ambalaj [cm]: 8