Furtun frana pentru auto spate si față
Furtun frana spate si față în magazinul nostru online
Furtunul de frână este partea flexibilă a cablului de frână, care transferă presiunea hidraulică de la tuburile de frână la cilindrii roților în cazul frânelor cu tambur și la etrier în cazul frânelor cu disc.
Cum funcționează acesta?La acționarea pedalei de frână, în cilindrul de frână se crează o presiune, prin intermediul servofânei. Presiunea lichidului este direcționată prin tuburile de frână către toate părțile fixe ale mașinii. Tubulatura de frână este localizată în interiorul compartimentului motor, dedesubtul mașinii și parțial de-a lungul carcaselor roților. Tuburile continua transmisia frânei la articulațiile de direcție mobile. La acționarea pedalei de frână și ca rezultat a presiunii create în tuburile de frână, furtunul obișnuit, cu căptușeală din țesătură, se extinde ușor. Datorită acestui lucru, dozarea procesului de frânare nu este la fel de preciză cum este în cazul sistemelor cu cabluri de frână din oțel. În plus, punctul de presiune al pedalei de frână poate fi măsurat cu o mai mare precizie în cazul furtunurilor cu căptușeală din plasă metalică, datorită expansiunii minime a acestora. Prin urmare, condiția furtunului de frână influențează și confortul din timpul condusului.
Componentele furtunului de frânăAceste furtunuri hidraulice sunt construite la exterior din cauciuc, iar la interior au căptușeală rezistentă la acid. Între aceste straturi se află o căptușeală din țesătură multistrat, care preia presiunea. Această căptușeală din țesătură poate fi confecționată și din plasă metalică la împletiturile din oțel. Un tub cu o astfel de căptușeală etse numit cablu de frână din oțel și are o durabilitate mult mai mare.
Simptome și cauze posibile ale defecțiunilor furtunurilor de frânăDeoarece partea exterioară din cauciuc a furtunului este expusă influențelor exterioare cum ar fi sarea de pe drum din timpul iernii, diferențele de temperatură dintre lunile de iarnă și cele de vară, precum și schimbările continue de presiune, aceasta devine poroasă. În consecință, furtunurile de frână ale roților respective trebuie reînnoite. De obicei, această informație vă este oferită la revizia anuală a automobilului.
Schimbarea furtunului de frânăÎnlocuirea ar trebui efectuată într-un garaj, întrucât la sfârșitul procedurii sistemul de frânare trebuie aerisit. În plus, trebuie calculat efectul exact de frânare pe un stand de frânare. După aceea, trebuie completat lichidul de frână până la marcajul rezervorului de compensare.
În magazinul nostru online veți găsi furtunul de frână potrivit automobilului dumneavoastră, ulei de frână, precum și alte piese de schimb necesare.
Mai multe piese de schimb din categoria Sistem de franare
- Partea de montare: puntea spate
- Dimensiune filet 1: INN. M10x1
- Dimensiune filet 2: INN. M10x1
- Greutate [kg]: 0,08
- Lungime totala [mm]: 280
- Partea de montare: punte fata
- Lungime [mm]: 563
- Deschidere cheie: 12
- Filet interior (mm): M10x1
- Dimensiune filet: M10
- Articol completare / Info suplimentar 2: cu surub gaurit
- Lungime [mm]: 313
- Dimensiune filet 1: F10X1
- Dimensiune filet 2: M10X1
- pentru numar articol: 6T46137
- Partea de montare: punte fata
- Lungime [mm]: 450
- Deschidere cheie: 14/17
- Filet interior (mm): M10x1
- Filet exterior [mm]: M10x1
- Partea de montare: puntea spate
- Lungime [mm]: 221
- Deschidere cheie: 14/17
- Filet interior (mm): M10x1
- Filet exterior [mm]: M10x1
- Lungime totala [mm]: 265
- Partea de montare: puntea spate
- Lungime [mm]: 308
- Dimensiune filet 1: OUT. M10x1
- Dimensiune filet 2: INN. M10x1
- Greutate [kg]: 0,08
- Partea de montare: Axa spate ambele parti
- Lungime [mm]: 263
- Deschidere cheie: 13
- Filet interior (mm): M10x1
- Filet exterior [mm]: M12x1
- Articol completare / Info suplimentar 2: cu șaibe suport, cu surub gaurit
- Partea de montare: Axa fata ambele parti
- Lungime [mm]: 305
- Deschidere cheie: 14
- Filet interior (mm): M10x1
- Filet exterior [mm]: M10x1
- Articol extins / Informatii de extindere: cu arc
- Partea de montare: punte fata, puntea spate
- Lungime [mm]: 335
- Filet interior (mm): M10 x 1
- Filet exterior [mm]: M10x1
- Partea de montare: puntea spate
- Lungime [mm]: 185
- Dimensiune filet 1: F10X1
- Dimensiune filet 2: M10X1
- Partea de montare: puntea spate, Axa fata ambele parti
- Lungime [mm]: 315
- Deschidere cheie: 14/14
- Filet interior (mm): M10x1
- Filet exterior [mm]: M10x1
- Partea de montare: puntea spate
- Lungime [mm]: 215
- Deschidere cheie: 14/14
- Filet interior (mm): M 10x1
- Greutate [kg]: 0,07
- Filet exterior [mm]: M 10x1
- Adâncime ambalaj [cm]: 24