Pompă frână pentru auto
Pompa de frana în magazinul nostru online
Atunci când șoferul acționează frâna de picior prin intermediul pedalei de frână, energia mecanică este transmisă, prin intermediul servofrânei, la cilindrul de frână principal. În înteriorul cilindrilor, cu ajutorul pistoanelor, energia mecanică este transformată în presiune hidraulică. Aceasta din urmă este apoi transmisă prin tuburile de frână către cilindrele de frână ale roților în cazul frânelor cu tambur și către etriere în cazul frânelor cu disc. La roțile respective, prin intermediul pistoanelor, presiunea hidraulică este transformată din nou în energie mecanică, procesul de frânare fiind realizat cu ajutorul garniturilor de frână și a suprafețelor de frecare.
Sunt folosiți exclusiv cilindri principali în tandem, doarece legea prevede existența a două circuite de frânare independente.
Cilindrul principal este alcătuit din două pistoane dispuse succesiv. Într-o singură carcasă, pistonul de presiune și pistonul flotant succesiv formează două camere separate de presiune. Ambele pistoane sunt pistoane duble.
Atunci când are loc procesul de frânare, manșeta primară trece peste gaura de echilibrare a pistonului de presiune și sigilează camera de presiune. Lichidul de frână deplasează minim pistonul flotant, prin care bolțul de poziționare eliberează bolțul supapei, închizând astfel supapa centrală. În decursul acestui proces se crează presiune în ambele circuite de frânare. La eliberarea frânei, ambele pistoane revin la poziția inițială cu ajutorul lichidului de presiune și a celor două arcuri. Acest lucru reduce presiunea, frânele fiind eliberate.
Rolul cilindrului de frână principalDouă cele mai importante sarcini ale acestui cilindru sunt creșterea rapidă a presiunii în ambele circuite de frânare atunci când este acționată frâna și reducerea rapidă a presiunii atunci când frâna este eliberată. În plus, cilindrul principal compensează volumul lichidului de frână – în primul rând prin creșterea temperaturii din timpul activității și în al doilea rând prin reglarea saboților de frână sau a plăcuțelor de frână.
RezistențăCilindrul de frână principal nu este o piesă de uzură și este, în general, destul de rezistent, cam la fel cât durata de viață a automobilului.
Totuși, dacă aveți nevoie de un cilindru de frână principal sau piese de schimb cum ar fi pistoane, manșete etc, pentru un vehicul accidentat sau cu alte probleme, le puteți găsi în magazinul nostru online.
Mai multe piese de schimb din categoria Sistem de franare
- Material: Fonta
- Diametrul orificiului [mm]: 22,2
- Sistem de frânare: ATE
- Dimensiune filet: 10 x 1 (3)
- Material: Fonta
- Dimensiune filet: 1/2 20 UNF (1)
- pentru numar articol: 1206
- Diametrul pistonului [mm]: 25,4
- Sistem frânare simplu-dublu circuit: Sistem de frânare cu 1 circuit
- Diametru [mm]: 19,1
- Material: Fonta
- Greutate [kg]: 0,72
- Tip ambalaj: Cutie
- Lungime ambalaj [cm]: 20,7
- Latime ambalaj [cm]: 8
- Inaltime ambalaj [cm]: 5,4
- Material: Fonta
- Dimensiune filet: 12 X 1,5 (1)
- pentru numar articol: 6602
- Diametrul pistonului [mm]: 19,05
- Sistem frânare simplu-dublu circuit: Sistem de frânare cu 1 circuit
- Material: Fonta
- Nr. de cuplaje: 3
- Greutate [kg]: 1,13
- Dimensiune filet 1: 3x M10x1.0
- Numarul gaurilor de fixare: 2
- Diametrul pistonului 1 [mm]: 19
- Sistem de frânare: Bendix
- Dimensiune filet 1: M10x1
- Diametrul pistonului [mm]: 20,6
- Diametru 1 [mm]: 20,6
- Material: Fonta
- Nr. de cuplaje: 4
- Dimensiune filet 1: 4x M10x1.0
- Articol completare / Info suplimentar 2: fara rezervor lichid de frana
- Numarul gaurilor de fixare: 2
- Diametru 1 [mm]: 23,8
- Material: Aluminiu
- Nr. de cuplaje: 2
- Dimensiune filet 1: M12x1
- Restrictiile producatorului: TRW
- Articol completare / Info suplimentar 2: fara rezervor lichid de frana
- Dimensiune filet 2: M12x1
- Diametrul pistonului [mm]: 23,8
- Material: Fonta
- Dimensiune filet: 10 X 1,25 (3), 1 8 27 npsf (1)
- Diametrul pistonului [mm]: 19,05
- Material: Fonta
- Diametrul orificiului [mm]: 22,2
- Sistem de frânare: ATE
- Dimensiune filet: 10 x 1 (4)
- pentru numar articol: 1834
- Diametru [mm]: 20,6
- Material: Aluminiu
- Dimensiune filet: M12x1
- Nr. de cuplaje: 2
- Articol completare / Info suplimentar 2: fara rezervor lichid de frana
- Partea de montare: fata
- Lungime [mm]: 38,5, 139,5
- Material: Fonta
- Dimensiune filet 1: 3x M10x1.0
- Articol completare / Info suplimentar 2: fara rezervor lichid de frana
- Diametru piston [mm]: 22,2
- Diametru alezaj 2 [mm]: 17,46
- Numarul gaurilor de fixare: 2
- Partea de montare: fata
- Lungime [mm]: 18,5, 168
- Dimensiune filet: M12x1
- Lungime [mm]: 13,0
- Lungime totala [mm]: 20,0
- Forma bordurare: E, F
- Dimensiune cheie 1 [mm]: 12
- Material: Aluminiu
- Nr. de cuplaje: 2
- Dimensiune filet 1: 2x M12x1.0
- Lungime [mm]: 69,5, 92
- Diametrul pistonului [mm]: 25,4
- Material: Fonta
- Diametrul orificiului [mm]: 23,81
- Dimensiune filet 1: 2x M12x1.0
- Articol completare / Info suplimentar 2: fara rezervor lichid de frana
- Numarul gaurilor de fixare: 2
- Lungime [mm]: 32, 122
- Distanta intre gauri [mm]: 60