Furtun radiator pentru auto
Furtun antigel în magazinul nostru online
La motoarele cu ardere internă răcite cu lichid, așa cum se folosesc la maşini, lichidul fierbinte de răcire din blocul motor trebuie să fie ghidat prin furtunuri spre răcitor și reciclat. Deoarece motorul este montat mobil pe rulmenţii motorului și radiatorul este atașat de caroseria vehiculului, conducta trebuie să fie flexibilă. Din moment ce acest lucru este greu de realizat tehnic cu o țeavă rigidă, sunt folosite furtunurile cu lichid de răcire.
Piese de schimb sub stres ridicatPe lângă rezistența la temperaturi de până la 120 de grade Celsius, furtunurile cu lichid de răcire trebuie, de asemenea, să suporte presiunea care se acumulează în sistem. Pentru a asigura acest lucru, ele sunt întărite cu o inserție de țesătură, care poate fi din fibră de sticlă sau fibre naturale. În cazuri speciale, la presiuni și armături ridicate, poate fi inserată sârmă din metal. Furtunurile de răcire sunt făcute în principal din cauciuc sintetic, dar mai recent sunt încorporate şi în silicon. Pe lângă terminalele de la blocul motor, la radiator sunt instalate furtunuri suplimentare de răcire pentru a furniza un schimb de căldură pentru radiatorul interior sau pentru a răci diverse alte instalațiile auxiliare, cum ar fi alternatoare răcite cu apă (generatoare).
Animale în compartimentul motorDe obicei, furtunurile cu lichid de răcire sunt fixate la intersecțiile cu cleme metalice. Dacă există o deteriorare sau o defecţiune a acestor cleme, se poate ajunge la orificiul de evacuare a lichidului de răcire din sistemul de presiune. Dacă observați o temperatură excesivă în maşină, ar trebui să verificați tubulatura, deoarece furtunurile au o atracție magică pentru animale, care le includ în meniul lor preferat. Dacă sunteţi victima unui astfel de atac al animalelor sau aveți nevoie de o înlocuire din alt motiv, din magazinul nostru online puteți achiziţiona furtunuri de răcire, furtunuri de ulei, garnituri și flanșe pentru maşina dvs. La înlocuire, se recomandă să comandați și să reînnoiţi lichidul de răcire potrivit pentru maşina dvs.
Mai multe piese de schimb din categoria Sistem răcire motor
- Material: plastic
- Partea de montare: superior stanga
- Furtune racire: de la motor la radiator motor
- Montarea/demontarea de personal de specialitate necesară!
- Lungime furtun [mm]: 396
- Material: EPDM (etilen propilen dienă cauciuc)
- Culoare: negru
- Diametru interior 2 [mm]: 32, 34
- Diametru intern 3 [mm]: 9
- Diametrul interior 4 [mm]: 20
- Conform brosurii
- Material: plastic
- Greutate [kg]: 0,039
- Informatii de extindere: Original VAICO Quality
- Latime ambalaj [cm]: 7,8
- Inaltime ambalaj [cm]: 3,7
- Adâncime ambalaj [cm]: 7,2
- Grosime [mm]: 2
- Diametru interior [mm]: 22
- Material: FKM (cauciuc din fluorcarbon)
- Greutate [kg]: 0,001
- Diametru interior [mm]: 50
- Grosime [mm]: 4
- Material: NBR (cauciuc nitril butadin)
- Material: EPDM (etilen propilen dienă cauciuc)
- Diametru [mm]: 38
- Partea de montare: inferior dreapta
- Furtune racire: de la termostat la rad. motor
- pt. cod original (OE): 11 53 1 436 408
- Greutate [kg]: 0,321
- Articol completare / Info suplimentar 2: cu cuplaje rapide
- Lungime furtun [mm]: 239
- Material: EPDM (etilen propilen dienă cauciuc)
- Culoare: negru
- Diametru interior 2 [mm]: 46
- Diametru intern 3 [mm]: 22
- Conform brosurii
- Dimensiune filet: M10 x 1
- Material: plastic
- Articol extins / Informatii de extindere: cu etansare
- Lungime [mm]: 342
- Furtune racire: de la termostat la pompa de apa
- Material: plastic
- Articol completare / Info suplimentar 2: cu limba fixare, cu inel etansare, cu cleme
- Greutate [kg]: 0,134
- Material: plastic
- Partea de montare: Radiator motor, Vas de expansiune principal