Conducta inalta presiune, aer conditionat pentru auto
Conducta inalta presiune aer conditionat în magazinul nostru online
Răcirea are loc cu ajutorul compresorului și funcționează după principiul frigiderului. Mai multe piese și componente sunt integrate în circuit. Acesta este numit unitate de aer condiționat, precum și sistem de răcire.
Conducția este organizată în următoarele patru părți:
- Zona de presiune înaltă – gazoasă (presiune de aproximativ 16 bar, temperatură aproximativ 65 de grade Celsius)
- Zona de presiune înaltă – lichidă (presiune aproximativ 16 bar, temperatură aproximativ 65 de grade Celsius)
- Zona de presiune joasă – gazoasă (presiune aproximativ 1.2 bar, temperatură aproximativ -3 grade Celsius)
- Zona de presiune joasă - lichidă (presiune aproximativ 1.2 bar, temperatură aproximativ -7 grade Celsius)
Circuitul de răcire este alcătuit din următoarele elemente, conectate prin furtunuri și conducte: Compresor, secțiune de expansiune a volumului (supapă de expansiune sau clapetă), vaporizator, rezervor de lichid cu uscător (uscător și colector) dispozitive de siguranță (întrerupătoare de presiune sau întrerupătoare de înaltă presiune și senzori de temperatură), dispozitive de control, tuburi și conducte, agent de răcire și rezervor pentru agentul de răcire.
Funcția sistemului de aer condiționatÎn conducte, lichidul de răcire în stare gazoasă este comprimat de către compresor până la 16 bar, iar ulterior lichefiat în condensator. După aceea este direcționat către supapa de expansiune instalată în fața vaporizatorului și redus imediat la 1.2 bar. Pe baza efectului Joule-Thompson apărut, gazul suferă o reducere adiabatică a presiunii, în urma căreia se schimbă temperatura. Datorită schimbării volumului gazului, distanța medie dintre particule scade, astfel încât după supapa de expansiune, lichidul de răcire evacuat are o temperatură de -7 grade Celsius.
Acum, acesta traversează vaporizatorul, care răcorește aerul în hapitaclu. După vaporizator, acesta este transferat din nou spre compresor, iar circuitul începe din nou.
Înlocuirea la timp a agentului de răcireProbabil, cantități mici de lichid de răcire pot ieși înafara circuitului de răcire prin intermediul supapei de evacuare a presiunii a compresorului. În acest fel, volumul redus nu mai poate atinge presiunea de 16 bar necesară funcționării, ceea ce înseamnă că aerul condiționat nu mai poate îndeplini sarcina dorită. Prin urmare, este important de completat lichidul de răcire la fiecare 2-3 ani, procedeu ce ar trebui realizat la un atelier de reparații. Acest lucru este oferit și de cluburile auto (ADAC etc.). Circuitul de răcire și sistemul de aer condiționat pot fi reparate doar la un atelier de reparații, doarece conductele sunt sub presiune!
Din la magazinul nostru online puteți comanda ieftin toate componentele sistemului de aer condiționat, pe care ulterior să le instalați la un atelier de reparații. Înafară de aceste componente, în catalogul nostru online veți găsi și toate celelalte piese de schimb și uzură pentru automobilul dumneavoastră.
Mai multe piese de schimb din categoria Sistem de aer conditionat
- Încalzire/Racire: de la compresor clima la condensator
- Informatii de extindere: Original VEMO Quality
- Încalzire/Racire: de la compresor clima la condensator
- Versiune: produced by VISTEON
- Încalzire/Racire: de la compresor clima la condensator
- Versiune: produced by VISTEON
- Încalzire/Racire: de la compresor clima la condensator
- Greutate netă [g]: 112
- Latime ambalaj [cm]: 20,00
- Inaltime ambalaj [cm]: 23,00
- Lungime ambalaj [cm]: 29,5