Senzor ABS pentru auto spate si față
Senzor de viteză a roții spate si față în magazinul nostru online
Senzorii ABS sunt dispozitive de măsurare fără contact, care determină frecvența sau viteza de rotație a roților. Aceste informații sunt folosite pentru a preveni blocarea acestora la frânare. Componentele sunt parte a sistemului de frânare și sunt instalate pe fiecare axă la majoritatea vehiculelor moderne.
Trăsăturile distinctive ale diferitor tipuri de senzori ABS
Cei pasivi nu necesită energie pentru funcționare, au construcție simplă, sub formă de roată dințată, localizată lângă articulația planetară. Sunt piese fiabile și ieftine. În același timp, se caracterizează printr-o precizie redusă, motiv pentru care sunt utilizate rar în prezent.
Cei activi au o structură mai complexă și au nevoie de curent. Au precizie înaltă, dar sunt scumpi.
Componentele inductive funcționează datorită unei bobine de inductanță cu un miez magnetic puteric înăuntru. Au construcție simplă, dar funcționează numai la viteze mari. Acest lucru are adesea drept consecință transferarea de date eronate și defecțiuni în funcționarea sistemului de frânare antiblocare.
Senzorii care se bazează pe efectul Hall sunt echipați cu un microcircuit și un magnet permanent. Sunt cei mai răspândiți datorită preciziei lor. Sunt capabili să funcționeze chiar din momentul pornirii mașinii. Au durată scurtă de funcționare.
Produsele magnetorezistente au două sau patru plăci din fier-nichel, precum și un inel codificator cu segmente de arc magnetice. Înafară de viteza de rotație a roților, aceștia mai monitorizează direcția de rotație a lor și momentul opririi. Sunt cei mai fiabili, dar scumpi.
După formă, senzorii ABS pot fi unghiulari sau drepți. Se deosebesc după locația lor și după tipul conectorului.
Funcționare și înlocuire: ce trebuie să știți
- Nu demontați dispozitivul de sine stătător. Cu timpul acesta se lipește de suportul său. Tentativa nereușită de a scoate piesa îl poate deteriora. Acest lucru determină defectarea întregului sistem de frânare antiblocare, afectând negativ controlabilitatea mașinii la frânare.
- Mențineți sistemul electric al mașinii în stare bună, mai ales firele, care ar trebui să fie intacte. Supratensiunile pot determina defectarea senzorilor ABS. În acest caz, sistemul de frânare antiblocare va funcționa incorect. Problema va fi indicată de lampa de avertizare corespunzătoare de pe panoul de bord.
- Evitați lovirea elementelor. Condusul pe teren accidentat sau reparația necorespunzătoare duce adesea la deteriorarea senzorilor. În acest caz este redusă performanța de frânare, apărând riscul de derapare.
topautopiese.ro: doar piese auto de înaltă performanță
Pentru a cumpăra rapid senzori ABS, contactați magazinul nostru online. Veți aprecia promptitudinea procesării comenzilor și livrării produselor. Urmați pașii simpli de înregistrare online pentru a putea face cumpărături cu doar câteva clicuri. Avem frecvent oferte atractive. Deveniți clientul topautopiese.ro chiar astăzi și începeți să economisiți bani la cumpărarea pieselor de înaltă calitate.
Mai multe piese de schimb din categoria Sistem de franare
- Tip senzor: principiul Hall
- Articol completare / Info suplimentar 2: fara cablu
- Lungime totala [mm]: 70
- Temperatura de la [°C]: -40
- Pana la domeniul de temperatura [°C]: 150
- Partea de montare: Axa spate ambele parti
- Lungime cablu [mm]: 870
- Tip senzor: principiul Hall
- Numărul conexiunilor cu mufă: 2
- Lungime totala [mm]: 990
- Forma carcasa stecher: circular
- Adancime montaj [mm]: 31
- Culoare stecher: gri
- Numarul gaurilor de fixare: 1
- Diametru interior [mm]: 79
- Latime [mm]: 13,1
- Numar dinti , inel ABS: 48
- Diametru [mm]: 83
- Partea de montare: Axa spate ambele parti
- Lungime cablu [mm]: 1390
- Nr. de cuplaje: 2
- Voltaj [V]: 12
- Adancime montaj [mm]: 27,8
- Numarul gaurilor de fixare: 1
- Partea de montare: Axa spate ambele parti
- Latime [mm]: 13
- Numar dinti , inel ABS: 48
- Diametru interior [mm]: 79
- Greutate [kg]: 0,026
- Informatii de extindere: Original VEMO Quality
- Diametru [mm]: 83
- Latime ambalaj [cm]: 8,3
- Inaltime ambalaj [cm]: 1,3
- Partea de montare: Axa fata ambele parti
- Lungime cablu [mm]: 960
- Tip senzor: Senzor activ
- Numărul conexiunilor cu mufă: 2
- Lungime totala [mm]: 1030
- Adancime montaj [mm]: 35
- Culoare stecher: Albastru
- Numarul gaurilor de fixare: 1
- Partea de montare: stanga
- Lungime [mm]: 66
- Tip senzor: principiul Hall
- Numărul conexiunilor cu mufă: 2
- Articol completare / Info suplimentar 2: fara cablu
- Forma carcasa stecher: Forma de D
- Adancime montaj [mm]: 27,5
- Numarul gaurilor de fixare: 1
- Partea de montare: Axa fata ambele parti
- Numar dinti: 48
- Latime [mm]: 8,6
- Diametru interior [mm]: 71,9
- Diametru [mm]: 81,3
- Numarul contactelor de verificare (pini): 2
- Partea de montare: Axa fata stanga
- Tip senzor: inductiv
- Rezistenta electrica [Ohm]: 1100
- Adancime montaj [mm]: 27,7
- Partea de montare: Axa spate ambele parti
- Numar dinti , inel ABS: 96
- Diametru interior 2 [mm]: 77,8
- Latime [mm]: 8,2
- Diametru [mm]: 81,6
- Partea de montare: Axa fata ambele parti
- Lungime [mm]: 660
- Tip senzor: Senzor activ
- Diametru interior [mm]: 80,5
- Latime [mm]: 10
- Articol completare / Info suplimentar 2: cu senzor magnetic inelar integrat
- Numărul conexiunilor cu mufă: 96
- Partea de montare: Axa spate ambele parti
- Diametru [mm]: 84,5
- Partea de montare: Axa spate ambele parti
- Lungime palpator de măsurare [mm]: 14
- Partea de montare: Axa spate stanga, Axa fata dreapta
- Lungime [mm]: 70
- Tip senzor: principiul Hall
- Numărul conexiunilor cu mufă: 2
- Adancime montaj [mm]: 37
- Partea de montare: puntea spate
- Numar dinti , inel ABS: 48
- Diametru interior [mm]: 79
- Latime [mm]: 13
- Partea de montare: Axa spate stanga
- Lungime [mm]: 78
- Tip senzor: principiul Hall
- Numărul conexiunilor cu mufă: 2
- Articol completare / Info suplimentar 2: fara cablu
- Forma carcasa stecher: Forma de D
- Adancime montaj [mm]: 39,8
- Numarul gaurilor de fixare: 1