Delcou pentru auto
Delcou în magazinul nostru online
La motorul pe benzină în patru timpi (denumit motor Otto), pistonul se deplasează în primul ciclu de sus în jos și absoarbe în admisie amestecul inflamabil de combustibil-aer din cilindru. Când pistonul a ajuns în partea de jos și a umplut camera cilindrului, se închide supapa de admisie. Acum, pistonul se mișcă în sus și comprimă amestecul cu valvele închise. În momentul în care pistonul se află în centrul punctului mort, numit de asemenea TDC (top dead center), sau la scurt timp după aprinderea amestecului aer-combustibil densificat – amestecul de aer se va plasa o scânteie electrică de înaltă tensiune la bujie pentru ardere. Acest ceas este menționat ca acces de putere, din moment ce pistonul este apăsat în jos de forța rezultantă pe arborele cotit. Odată ajunse gazele de eșapament arse la punctul de inversare de jos, supapa de evacuare se deschide, iar pistonul le împinge în timpul mișcării sale prin supapa de evacuare în sistemul de evacuare. Ca urmare, întregul proces de admisie începe din nou.
Controlul în contactÎn cazul motoarelor cu mai mulți cilindri, după cum au autoturismele în uz, nu ard toți cilindrii în același timp, ci în funcție de secvența de aprindere – de exemplu, 1-4-3-2 – acționate în mod diferit. Aceasta este necesar pentru a atinge o finețe mai mare în funcţionarea motorului. Controlul sistemului de aprindere se efectuează constant, în timp ce distribuitorul este predefinit în fiecare motor. Distribuitorul este acționat pozitiv prin intermediul unui arbore din motor și transmite înalta tensiune generată de bobina de aprindere pentru ca cilindrul respectiv să fie aprins.
Înlocuirea distribuitorului defectDistribuitorul este format din distribuitorul cu rotorul distribuitor și contactele, firele de înaltă tensiune spre bujii, inclusiv bujiile și capacele de protecție care să împiedice pătrunderea apei. Dacă distribuitorul de aprindere este defect, adesea numai rotorul este defect. Trebuie făcută o verificare într-un autorsevice. La schimbarea bujiilor, trebuie să fie, de asemenea, înlocuit, astfel încât funcția corespunzătoare să fie asigurată.
În magazinul nostru online vă oferim distribuitor şi bujii pentru cele mai multe mărci şi modele de autoturisme. Aici veți găsi, de asemenea, în aceeași categorie, unitatea de control corespunzătoare, precum și cablurile de aprindere potrivite pentru autovehiculul dumneavoastră.
Mai multe piese de schimb din categoria Motor
- Restrictiile producatorului: BOSCH
- Rezistenta electrica [Ohm]: 1000
- Articol completare / Info suplimentar 2: capac delco
- Restrictiile producatorului: DUCELLIER
- Capacitate condensator: 0,27
- Lungime [mm]: 37,4
- Greutate [kg]: 0,026
- Greutate [kg]: 0,02
- Gama de produse: Original Quality
- Latime ambalaj [cm]: 5,8
- Inaltime ambalaj [cm]: 3,3
- Adâncime ambalaj [cm]: 3
- Lungime [mm]: 37
- Greutate [kg]: 0,03
- Informatii de extindere: CI
- Latime [mm]: 56
- Înaltime [mm]: 22