Cilindru receptor frana pentru auto spate si față
Cilindru receptor frana spate si față în magazinul nostru online
Cilindrul de frână este un mecanism de acționare al sistemului de frânare hidraulic. Acesta transformă presiunea lichidului de frânare în forța mecanică necesară presării saboților sau plăcuțelor de frână pe disc sau tambur, pentru a încetini vehiculul.
Trăsăturile distinctive ale diferitor tipuri de cilindri de frână
După numărul elementelor de lucru, piesele se împart în piese cu un piston și piese cu două pistoane. Primele au preț mic, iar ultimele sunt mai eficiente.
Componentele se deosebesc după construcție, în funcție de tipul sistemului de frânare. Cilindrul de frână al tamburului este un dispozitiv separat montat între saboți. În construcțiile cu disc, această piesă este încorporată în etrierul de frână.
Utilizare și înlocuire: ce trebuie să știți
- Verificați starea pieselor după fiecare înlocuire ale saboților/plăcuțelor de frână. Cilindrii de frână uzați determină defectarea sistemului. Este afectată stabilitatea vehiculului la frânare, iar oprirea mașinii durează mai mult.
- Preveniți depresurizarea și pătrunderea aerului în unitate. Acest lucru duce la scăderea presiunii în interiorul acesteia. În consecință, este redusă eficiența la frânare. Primul semn al pierderii etanșeității îl reprezintă scurgerile pe etriere sau tamburi.
- Verificați regulat nivelul lichidului de lucru din rezervor. Scurgerea acestuia poate fi cauzată de deteriorarea elementelor de etanșare ale componentei.
- Folosiți lichidul de frână recomandat de către producătorul auto și înlocuiți-l la timp. În caz contrar, crește riscul de deteriorare a elementelor de etanșare și de blocare a pistoanelor. Puteți identifica defecțiunea după acționarea inegală a saboților sau plăcuțelor de frână, ce are drept consecință deraparea vehiculului.
- Preveniți pătrunderea apei în sistem. Acest lucru cauzează corodarea și defectarea rapidă a pistoanelor. Cilindrii nu mai funcționează corect, fapt ce scade eficiența la frânare.
topautopiese.ro: doar piese auto de înaltă calitate
În magazinul nostru online puteți cumpăra cilindru de frână și alte componente de calitate înaltă, în condiții avantajoase. Datorită prețurilor accesibile și promoțiilor frecvente veți putea economisi bani. Catalogul simplu și intuitiv, posibilitatea de a comanda cu câteva clicuri, serviciul profesional de asistență clienți online, livrarea rapidă - acestea sunt câteva dintre multele avantaje ale topautopiese.ro. Deveniți clientul nostru chiar astăzi și bucurați-vă de cea mai bună experiență de cumpărare.
Mai multe piese de schimb din categoria Sistem de franare
- Partea de montare: Axa spate ambele parti
- Diametru piston [mm]: 17,8
- Material: Fonta
- Dimensiune filet: 1x M10x1.0
- Distanta dintre gaurile de fixare [mm]: 31,7
- Diametru de centrare [mm]: 32,5
- Material: Fonta
- Diametrul orificiului [mm]: 19,05
- Sistem de frânare: APL/Bendix
- Dimensiune filet: 10 x 1
- Distanta dintre gaurile de fixare [mm]: 35
- Partea de montare: puntea spate
- Material: Aluminiu
- Diametrul orificiului [mm]: 17,46
- Numarul gaurilor de fixare: 1
- Articol completare / Info suplimentar 2: cu supapa de aerisire
- Partea de montare: Axa spate ambele parti
- Material: Aluminiu
- Dimensiune filet: 1x M10x1.0
- Greutate [kg]: 0,2
- Distanta dintre gaurile de fixare [mm]: 35
- Diametru de montaj [mm]: 30
- Numarul gaurilor filetate: 2
- Articol completare / Info suplimentar 2: cu supapa de aerisire
- Diametrul pistonului [mm]: 19,05
- Material: Fonta
- Diametrul orificiului [mm]: 17,46
- Sistem de frânare: ATE
- Dimensiune filet: 10 x 1
- pentru numar articol: 4912
- Distanta dintre gaurile de fixare [mm]: 21
- Partea de montare: Axa spate ambele parti
- Material: Fonta
- Numarul gaurilor de fixare: 2
- Articol completare / Info suplimentar 2: cu supapa de aerisire
- Diametrul pistonului [mm]: 22,2
- Dimensiune filet: 10 X 1,25
- Distanta dintre gaurile de fixare [mm]: 35
- Diametrul pistonului [mm]: 22,2
- Partea de montare: Axa spate ambele parti
- Diametru [mm]: 19,05
- Material: Fonta
- Dimensiune filet: 1x M10x1.0
- Distanta dintre gaurile de fixare [mm]: 25
- Numarul gaurilor de fixare: 2
- Articol completare / Info suplimentar 2: cu supapa de aerisire
- Partea de montare: Axa spate ambele parti
- Material: Fonta
- Dimensiune filet: 1x M10x1.0
- Distanta dintre gaurile de fixare [mm]: 21
- Numarul gaurilor de fixare: 2
- Articol completare / Info suplimentar 2: cu supapa de aerisire
- Cantitate: 1
- Dimensiuni radiator: 17.46
- Material: Fonta
- Diametrul orificiului [mm]: 19,05
- Sistem de frânare: ATE/FTE
- Dimensiune filet: 10 x 1
- Distanta dintre gaurile de fixare [mm]: 21
- Partea de montare: Axa spate ambele parti
- Material: Aluminiu
- Diametrul orificiului [mm]: 19,05
- Dimensiune filet: 1x M10x1.0
- Distanta dintre gaurile de fixare [mm]: 12
- Numarul gaurilor de fixare: 1
- Partea de montare: Axa spate ambele parti
- Diametru [mm]: 19,05
- Material: Fonta
- Dimensiune filet: 1x M10x1.0
- Distanta dintre gaurile de fixare [mm]: 25
- Numarul gaurilor de fixare: 2
- Articol completare / Info suplimentar 2: cu supapa de aerisire
- Partea de montare: Axa spate ambele parti
- Diametru [mm]: 20,6
- Material: Fonta
- Dimensiune filet: 1x M10x1.0
- Greutate [kg]: 0,36
- Distanta dintre gaurile de fixare [mm]: 35
- Partea de montare: Axa spate ambele parti
- Diametru [mm]: 19,05
- Material: Fonta
- Dimensiune filet: 1x M10x1.0
- Distanta dintre gaurile de fixare [mm]: 36
- Numarul gaurilor de fixare: 2
- Articol completare / Info suplimentar 2: cu supapa de aerisire
- Partea de montare: Axa spate ambele parti
- Diametru [mm]: 20,64
- Material: Fonta
- Dimensiune filet: 1x M10x1.0
- Distanta dintre gaurile de fixare [mm]: 35
- Partea de montare: puntea spate
- Material: Fonta
- Dimensiune filet: 10 X 1
- Distanta dintre gaurile de fixare [mm]: 31,7
- Numarul gaurilor de fixare: 2
- Articol completare / Info suplimentar 2: cu supapa de aerisire
- Diametrul pistonului [mm]: 20,64