Injector pentru auto diesel și benzina
Injector / duză de injecție / tijă de injector diesel și benzina în magazinul nostru online
Datorită cerințelor legale privind emisiile de gaze de eșapament, motoarele din autoturismele pe benzină de la sfârșitul anilor 1980 au fost înlocuite cu motoare cu sisteme de injecţie. Spre deosebire de motorul pe benzină, unde rareori este posibilă influențarea procesului de formare a amestecului, la motoarele cu sisteme de injecție a combustibilului, cantităţile din compoziția de carburant-aer în gazul proaspăt sunt controlate relativ precis.
Mod de funcţionareÎn privinţa motorului mașinii, trebuie să se facă distincție între un motor pe benzină și un motor diesel. Spre deosebire de motoarele pe benzină, la care combustibilul ajunge, de obicei, în sistemul de admisie sau înainte de supapa de admisie a motorului, este introdus prin injectoarele pompei de injecție, la un motor diesel (pe motorină) alimentarea cu combustibil are loc aproape exclusiv direct în camera de ardere sau în antecameră. Pentru motoarele pe benzină, injecția directă a combustibilului a fost creată și forțată în camera de ardere numai în ultimele două decenii. Un dezavantaj este sarcina termică ridicată a injectoarelor de carburant. Fiecare cilindru are propriul său injector cu injecție directă, care este conectat la pompa de injecție centrală printr-o conductă de combustibil.
Unitatea de acţionare a pompei de injecțiePentru a realiza o injecție uniformă a cantității de combustibil, toate conductele de la pompă la injectoare trebuie să fie de exact aceeași lungime, în caz contrar vor apărea ușoare diferențe de presiune, iar acest lucru are un impact masiv asupra emisiilor. Această problemă a fost rezolvată prin dezvoltarea sistemului cu pompă de injecție pentru motoarele diesel. Astfel, se așează pe fiecare cilindru o pompă de injecție separată, care produce în mod direct presiunea și o transmite la injectoare.
Sistemul de injecţie cu rampă comunăÎn sistemul de injecţie cu rampă comună, presiunea este generată într-un recipient comun și injectată prin intermediul unor supape de injecție într-un tub comun, pentru toți cilindrii.
Dacă aveți nevoie de o supapă de injecție, injector sau o pompă de injecție pentru vehiculul dumneavoastră, le puteți comanda în magazinul nostru online la un preț foarte rezonabil.
Mai multe piese de schimb din categoria Motor
- Tip combustibil: benzina
- Greutate [kg]: 0,05
- Numar pistoane: 4
- Nr. de cuplaje: 2
- Debit static la 3 bar, n-Heptan mediu [g/min]: 374,2
- Rezistenta electrica [Ohm]: 12
- Tip combustibil: benzina
- Preparare combustibil: Rampa comuna (Common Rail)
- Articol completare / Info suplimentar 2: cu inel etansare
- Piesa la schimb
- Preparare combustibil: Rampa comuna (Common Rail)
- Articol completare / Info suplimentar 2: cu inel etansare
- Piesa la schimb
- Preparare combustibil: Rampa comuna (Common Rail)
- Articol completare / Info suplimentar 2: cu inel etansare
- Tip combustibil: motorina
- Nr. articol al accesoriului recomandat: X11-800-001-002Z, X11-800-002-002Z
- Articol completare / Info suplimentar 2: ECU/software-ul trebuie actualizat/updatat
- Atentie la prescrierile producatorului de autovehicol
- Comparați piesa veche cu cea nouă (îndeosebi nr. OE)
- Debit static la 3 bar, n-Heptan mediu [g/min]: 429,2
- Rezistenta electrica [Ohm]: 12
- Tip combustibil: benzina
- Debit static la 3 bar, n-Heptan mediu [g/min]: 269
- Rezistenta electrica [Ohm]: 12
- Tip combustibil: benzina
- Articol extins / Informatii de extindere: cu etansare
- Nr. articol al accesoriului recomandat: A2C59514036
- Atentie la prescrierile producatorului de autovehicol
- Articol completare / Info suplimentar 2: ECU/software-ul trebuie actualizat/updatat
- Comparați piesa veche cu cea nouă (îndeosebi nr. OE)
- Debit static la 3 bar, n-Heptan mediu [g/min]: 141,2
- Rezistenta electrica [Ohm]: 14,5
- Tip combustibil: benzina
- Piesa la schimb
- Preparare combustibil: Rampa comuna (Common Rail)
- Articol completare / Info suplimentar 2: cu inel etansare
- Restrictiile producatorului: Citroen; Fiat; Ford;
- pt. cod original (OE): 6C1Q-9K546-AC
- Calitate: OE specification
- Mod de operare: controlat(ă) electric
- Masa [g]: 560
- Greutate brută [g]: 760
- articol alternativ: -
- Restrictiile producatorului: TOYOTA
- pt. cod original (OE): 23670-29116
- Calitate: OE specification
- Mod de operare: controlat(ă) electric
- Masa [g]: 600
- Greutate brută [g]: 800
- articol alternativ: -