Termoflot pentru auto
Radiator ulei în magazinul nostru online
Uleiul pentru gresarea motorului are caracteristici optime de lubrifiere doar la o anumită temperatură. Din această cauză, motorul trebuie să fie construit în așa fel încât uleiul să nu atingă temperatura maximă. În general, acest lucru este realizat prin reglarea sau sporirea cantității de ulei de către dezvoltator. Totuși, în unele cazuri acest lucru nu este posibil, ceea ce înseamnă că trebuie puse în aplicație alte soluții de limitare a temperaturii. Una dintre posibilitățile care s-a impus în domeniul motoarelor cu combustie o reprezintă utilizarea unui răcitor de ulei.
Până acum vreo douăzeci de ani în urmă, răcitorul de ulei era folosit doar la vehiculele comerciale și la mașinile sport, doar la motoarele tunate. De curând, acesta a fost implementat și în sectorul de automobile obișnuite. În special motoarele diesel foarte comprimate sunt în continuu echipate cu răcitoare de ulei. Din ce în ce mai mult este folosit și uleiul de motor adițional la răcitorul de ulei.
Funcționalitatea tehnicăDe obicei, răcitorul de ulei este fabricat ca un schimbător de căldură fin și este răcit cu ajutorul fluxului de aer. În unele cazuri, acest schimbător de căldură poate fi încorporat și în circuitul de răcire cu apă. Este instalat în partea de presiune, după pompa de ulei. Din această cauză, construcția acestuia trebuie să fie mai robustă decât cea a răcitorului, a răcitorului cu lichid a motorului. Orificiile de admisie și de evacuare ale răcitorului de ulei sunt, prin urmare, furtunuri hidraulice de presiune.
În unele cazuri, acesta poate fi instalat și mai târziu, pentru a crește puterea sau durata de viață a motorului.
Uzura și înlocuirea răcitorului de uleiRăcitorul de ulei nu este o piesă de uzură, cu toate că poate începe să picure, din cauza deteriorărilor exterioare.
Pentru a înlocui răcitorul de ulei v-ar prinde bine o platformă, însă nu pentru toate automobilele este obligatorie. Atunci când schimbați răcitorul trebuie să nu uitați să schimbați, deasemenea, filtrul de ulei și uleiul de motor.
Toate aceste componente cum ar fi răcitor de ulei, furtunuri de legătură, sigilii, filtre de ulei, precum și alte piese de schimb și uzură le veți găsi în magazinul nostru online. Trebuie doar să selectați modelul automobilului dumneavoastră și puteți vizualiza imediat piesele respective! Datorită prețurilor noastre mici, puteți să instalați piesele la un atelier de reparații.
Mai multe piese de schimb din categoria Motor
- Articol completare / Info suplimentar 2: cu filtru
- Tip racire: racit cu apa
- Material: Aluminiu
- Articol extins / Informatii de extindere: cu radiator de ulei, cu inele de etanșare
- Informatii de extindere: EASY FIT
- Dimensiuni radiator: 94 x 62 x 42 mm
- Materialul carcasei: Aluminiu
- Articol extins / Informatii de extindere: cu garnituri
- Tip racire: racit cu apa
- Dimensiuni radiator: 140 x 70 x 80 mm
- Material: Aluminiu
- Articol completare / Info suplimentar 2: cu filtru
- Tip racire: racit cu apa
- Articol extins / Informatii de extindere: cu radiator de ulei, cu inele de etanșare
- Articol completare / Info suplimentar 2: cu filtru
- Tip racire: racit cu apa
- Material: Aluminiu
- Articol extins / Informatii de extindere: cu radiator de ulei
- Tip racire: racit cu apa
- Material: Aluminiu
- Grosime [mm]: 50
- Latime [mm]: 62
- Înaltime [mm]: 94
- Numar nervuri: 15
- Diametru evacuare 1 [mm]: 13,9
- Diametru admisie 1 [mm]: 13,9
- Articol extins / Informatii de extindere: cu garnituri
- Tip racire: racit cu apa
- Adâncimea plasei [mm]: 110
- Lungime plasă [mm]: 257
- Lățimea plasei [mm]: 124
- Materialul carcasei: Aluminiu
- Material: Aluminiu
- Numar nervuri: 11
- Diametru admisie [mm]: 16
- Diametru evacuare [mm]: 16
- Articol extins / Informatii de extindere: cu carcasă pentru filtrul de ulei, cu garnituri
- Articol completare / Info suplimentar 2: cu filtru
- Lungime [mm]: 90
- Latime [mm]: 90
- Adâncime (mm): 54
- Materialul carcasei: Aluminiu
- Material element radiator: Aluminiu
- Articol extins / Informatii de extindere: cu etansare, fără carcasă pentru filtrul de ulei
- Diametru admisie 1 [mm]: 13,9
- Diametru evacuare 1 [mm]: 13,9
- Lungime plasă [mm]: 94
- Lățimea plasei [mm]: 62
- Adâncimea plasei [mm]: 50
- Calitate: IR PLUS
- Lungime [mm]: 130
- Latime [mm]: 92
- Înaltime [mm]: 55
- Numar nervuri: 6
- pt. cod original (OE): 068 117 021 B
- Articol completare / Info suplimentar 2: cu filtru
- Tip racire: racit cu apa
- Material: Aluminiu
- Grosime [mm]: 45
- Latime [mm]: 62
- Înaltime [mm]: 94
- Lungime plasă [mm]: 94
- Lățimea plasei [mm]: 92
- Adâncimea plasei [mm]: 55
- Varianta radiator: Element radiator solderizat
- Articol completare / Info suplimentar 2: cu inel etansare
- Latime ambalaj [cm]: 10,00
- Lungime ambalaj [cm]: 14,0
- Inaltime ambalaj [cm]: 9,00
- Greutate netă [g]: 367
- Tip carcasa: Cu carcasa
- Dimensiuni radiator: 141 x 71 x 0 mm
- Material element radiator: Aluminiu
- Material: plastic
- Diametru admisie [mm]: 18,0
- Diametru evacuare [mm]: 12,0
- Articol extins / Informatii de extindere: cu carcasă pentru filtrul de ulei
- Dimensiuni radiator: 110 x 70 x 51 mm
- Articol extins / Informatii de extindere: cu carcasă pentru filtrul de ulei
- Tip cutie viteza: cv. manuala/optional automata
- Articol extins / Informatii de extindere: cu etansare
- Tip racire: racit cu apa
- Greutate [kg]: 0,838
- Material: Aluminiu