Pompa ulei pentru auto
Pompa ulei în magazinul nostru online
Pompa de ulei trage uleiul din rezervor și, prin filtrul de ulei și eventual prin răcitorul de ulei, îl distribuie către punctele de lubrifiere. Ulterior, uleiul se scurge înapoi în baia de ulei și este aspirat din nou de acolo sau pompat prin lubrefierea carterului uscat, într-un rezervor. Ca pompe de ulei, cele mai sunt utilizate tipuri sunt următoarele:
Pompă cu roți dințate (pinioane)Acest tip este cel mai frecvent utilizat. Uleiul este scos din spaţiile dintre dinții acestora și transportat mai departe de-a lungul peretelui interior al pompei. Intervenția ambilor dinți împiedică curgerea înapoi a uleiului. Cu ajutorul pompelor cu roţi dintate, sunt posibile presiuni foarte ridicate, dar sunt și foarte sensibile.
Pompă cu paleteAceasta este un model mai special al pompei cu roți dințate. Angrenajul intern se află, de obicei, direct pe arborele cotit al motorului. Din aceast motiv, suportul angrenajului extern al carcasei pompei este excentric, prin el creându-se un spațiu de aspirație și de presiune. Aceste două mecanisme sunt separate de un corp în formă de semilună. Uleiul este transportat în golurile dintre dinți de-a lungul părții de jos superioară a paletei. Pompa cu palete are avantajul unei capacitați mai mare la viteză redusă comparativ cu pompa cu roți dințate convențională.
Pompă cu pistonPompa cu piston are un inel de control suplimentar între inelul rotor și carcasa pompei, care pivotează în funcție de arcul de control și presiunea uleiului. Cu această pompă, se poate menține constantă presiunea uleiului, indiferent de condițiile de funcționare a motorului, ceea ce duce la lubrifierea constantă a tuturor punctelor de lubrifiere.
Durata de funcționare a pompei de uleiÎn general, pompa de ulei nu necesită întreținere și este concepută să dureze pe toată durata de funcționare a motorului și în mod normal nu trebuie să fie înlocuită. Cu toate acestea, în cazul în care aveți nevoie de o pompă pentru maşina dvs., o puteți achiziționa ieftin din magazinul nostru. În catalogul nostru vă oferim pompa de ulei și filtrul de ulei corespunzător, care ar trebui înlocuit la schimbarea pompei.
Mai multe piese de schimb din categoria Motor
- Numar dinti: 31
- Articol completare / Info suplimentar 2: cu inel etansare
- Lățime roată dințată [mm]: 96
- Articol extins / Informatii de extindere: cu galerie de admisie
- Montarea/demontarea de personal de specialitate necesară!
- Articol extins / Informatii de extindere: fara galerie admisie
- Articol completare / Info suplimentar 2: cu roata dintata
- Numar dinti: 31
- Mod de operare: mecanic
- Montarea/demontarea de personal de specialitate necesară!
- Articol extins / Informatii de extindere: cu simering arbore cotit
- Tip carcasa: Carcasa aluminiu
- Partea de montare: fata
- Greutate [kg]: 2,37
- Articol extins / Informatii de extindere: cu etansare
- Articol completare / Info suplimentar 2: cu inel etansare
- Montarea/demontarea de personal de specialitate necesară!
- Numar dinti: 32
- Articol completare / Info suplimentar 2: cu roata dintata
- Articol extins / Informatii de extindere: fara etansare
- Tip carcasa: Carcasa aluminiu
- Tip pompa: Pompa cu roata dintata
- Articol completare / Info suplimentar 2: cu inel etansare, cu roata dintata
- Numar dinti: 31
- Materialul carcasei: Aluminiu
- constructie lant: simplex
- Dimensiuni lant distributie: G62
- Articol extins / Informatii de extindere: cu intinzator lant
- pt. cod original (OE): 06A 115 105 B S2
- Greutate [kg]: 1,29
- Atentie la informatii de service
- Articol completare / Info suplimentar 2: cu roata dintata
- Montarea/demontarea de personal de specialitate necesară!