Roata dintata, arbore cotit pentru auto
Roata dintata, arbore cotit în magazinul nostru online
O roată dinţată cilindrică este o componentă din cutia de viteze a unui autovehicul, care este concepută ca un angrenaj. Particularitatea acestui model de transmisie, care diferă în mod esențial de mecanismul planetar, este prezența a două axe paralele. Varianta mai simplă din punct de vedere structural a acestui model este formată din doi arbori cu un singur nivel de angrenaj. Pe fiecare pinion este așezat un pinten. Roțile dințate cilindrice în mai multe trepte sunt utilizate pe scară largă, prin adăugarea de roți dințate suplimentare și arbori intermediari. Pentru roţile dinţate cilindrice (angrenajul cilindric) există diferite forme de dinte în manualul mşinii. Se face o distincție esenţiale între dinţi elicoidali și în formă de spic. Roțile dințate cilindrice sunt structural relativ simple, robuste și au cu o eficiență ridicată.
Roţile dinţate potrivite pentru mecanismul de control al autovehicululuiÎn raza de transmisie se utilizează roţi dinţate predominant elicoidale. Dinții nu sunt paralele cu axa de transmisie, ci oblice faţă de aceasta. Dacă o pereche de dinți (roţi de împerechere și roţi dinţate) fac contact reciproc, nu o fac în lățime maximă, așa cum este cazul cu un angrenaj cilindric cu dinți pinten. În schimb, lățimea încărcată a dintelui crește lent, dar constant în timpul rotației ce urmează, până când perechea de dinţi se încarcă pe toată lățimea și apoi iese încet din nou îm afara zonei de contact.
Căutarea corespunzătoarePe lângă aceste două tipuri de angrenaje, există angrenajele de tip spic. În acest caz, sunt montate una lângă alta două roți dințate elicoidale. În magazinul nostru online veți găsi întotdeauna angrenajul optim pentru cutia de viteze a maşinii dvs. Pentru a găsi o piesă potrivită, înainte de a comanda, trebuie să informați Oficiului Federal pentru Seria Motorului (numărul cheii de contact) din cartea vehiculului, care poate fi găsită în înregistrarea vehiculului sau partea 1 a certificatului de înmatriculare. În afară de dinţi potriviţi sau roți dințate cilindrice, puteți achiziţiona de la noi piese de schimb pentru alte componentele. De asemenea, vă oferim accesoriile potrivite. Cele mai multe angenaje sunt făcute din oțel în diferite aliaje sau din fontă.
Mai multe piese de schimb din categoria Motor
- Diametru interior [mm]: 36
- Numar dinti: 20
- Control motor: Lanț de distribuție
- Greutate [kg]: 0,192
- Înaltime [mm]: 28
- Greutate [kg]: 0,4
- Control motor: roata dintata
- Masa [g]: 370
- Numar dinti: 21
- Diametru interior [mm]: 30
- Diametru [mm]: 62
- Control motor: curea distributie
- Greutate [kg]: 0,3
- Înaltime [mm]: 30
- Numar dinti: 19
- Diametru interior [mm]: 26
- Diametru [mm]: 56
- Numar dinti: 22
- Control motor: curea distributie
- Partea de montare: fata
- Greutate [kg]: 0,47
- Articol completare / Info suplimentar 2: cu surub
- pt. cod original (OE): 028 105 263 E S1
- Atentie la informatii de service
- Control motor: curea distributie
- Diametru [mm]: 62
- Diametru interior [mm]: 30
- Numar dinti: 21
- pt. cod original (OE): 0513A2
- Latime [mm]: 35,27
- Greutate [kg]: 0,62
- Numar bucati necesare: 1
- Diametru interior [mm]: 29,9
- Diametru [mm]: 100,4
- Control motor: roata dintata
- Masa [g]: 0,62
- Numar dinti: 22
- Numar dinti: 22
- Control motor: curea distributie
- Greutate [kg]: 0,3
- pt. cod original (OE): 069 105 263
- Înaltime [mm]: 28,5
- Greutate [kg]: 0,3
- Diametru [mm]: 59
- Control motor: curea distributie
- Masa [g]: 300
- Numar dinti: 20
- Greutate [kg]: 0,383
- Control motor: curea distributie
- Masa [g]: 383
- Numar dinti: 20
- Numar dinti: 22
- Control motor: curea distributie
- Greutate [kg]: 0,310
- pt. cod original (OE): 074 105 263 B
- Control motor: curea distributie
- Lungime ambalaj [cm]: 5,6
- Latime ambalaj [cm]: 5,6
- Inaltime ambalaj [cm]: 2,3