Căutare mașinii

Injector / duză de injecție / tijă de injector diesel și benzina în magazinul nostru online

Sarcina injectorului

Datorită cerințelor legale privind emisiile de gaze de eșapament, motoarele din autoturismele pe benzină de la sfârșitul anilor 1980 au fost înlocuite cu motoare cu sisteme de injecţie. Spre deosebire de motorul pe benzină, unde rareori este posibilă influențarea procesului de formare a amestecului, la motoarele cu sisteme de injecție a combustibilului, cantităţile din compoziția de carburant-aer în gazul proaspăt sunt controlate relativ precis.

Mod de funcţionare

În privinţa motorului mașinii, trebuie să se facă distincție între un motor pe benzină și un motor diesel. Spre deosebire de motoarele pe benzină, la care combustibilul ajunge, de obicei, în sistemul de admisie sau înainte de supapa de admisie a motorului, este introdus prin injectoarele pompei de injecție, la un motor diesel (pe motorină) alimentarea cu combustibil are loc aproape exclusiv direct în camera de ardere sau în antecameră. Pentru motoarele pe benzină, injecția directă a combustibilului a fost creată și forțată în camera de ardere numai în ultimele două decenii. Un dezavantaj este sarcina termică ridicată a injectoarelor de carburant. Fiecare cilindru are propriul său injector cu injecție directă, care este conectat la pompa de injecție centrală printr-o conductă de combustibil.

Unitatea de acţionare a pompei de injecție

Pentru a realiza o injecție uniformă a cantității de combustibil, toate conductele de la pompă la injectoare trebuie să fie de exact aceeași lungime, în caz contrar vor apărea ușoare diferențe de presiune, iar acest lucru are un impact masiv asupra emisiilor. Această problemă a fost rezolvată prin dezvoltarea sistemului cu pompă de injecție pentru motoarele diesel. Astfel, se așează pe fiecare cilindru o pompă de injecție separată, care produce în mod direct presiunea și o transmite la injectoare.

Sistemul de injecţie cu rampă comună

În sistemul de injecţie cu rampă comună, presiunea este generată într-un recipient comun și injectată prin intermediul unor supape de injecție într-un tub comun, pentru toți cilindrii.

Dacă aveți nevoie de o supapă de injecție, injector sau o pompă de injecție pentru vehiculul dumneavoastră, le puteți comanda în magazinul nostru online la un preț foarte rezonabil.

Top producători de Injector

VALEO Injectoare diesel și benzina autoBOSCH Injectoare diesel și benzina autoDELPHI Injectoare diesel și benzina autoMETZGER Injectoare diesel și benzina autoMAGNETI MARELLI Injectoare diesel și benzina autoVEMO Injectoare diesel și benzina autoLUCAS Injectoare diesel și benzina autoHenkel Parts Injectoare diesel și benzina auto
Top Injectoare piese
BOSCH 0 280 156 063 Injector auto cat costa
BOSCH Injector
Numărul articolului 0 280 156 063
246,21 RON
incl. 19% TVA, fără сosturile de livrare,
Produs
  • Debit static la 3 bar, n-Heptan mediu [g/min]: 269
  • Rezistenta electrica [Ohm]: 12
  • Tip combustibil: benzina
În stoc
BOSCH 0 261 500 01A Injector auto cat costa
BOSCH Injector
Numărul articolului 0 261 500 01A
388,55 RON
incl. 19% TVA, fără сosturile de livrare,
Produs
  • Preparare combustibil: Injectie directa
  • Tip combustibil: benzina
În stoc
BOSCH 0 261 500 494 Injector auto cat costa
BOSCH Injector
Numărul articolului 0 261 500 494
427,24 RON
incl. 19% TVA, fără сosturile de livrare,
Produs
  • Preparare combustibil: Injectie directa
  • Tip combustibil: benzina
În stoc
DENSO DCRI200430 Injector auto cat costa
DENSO Injector
Numărul articolului DCRI200430
1310,20 RON
incl. 19% TVA, fără сosturile de livrare,
Produs
  • Restrictiile producatorului: TOYOTA
  • pt. cod original (OE): 23670-29116
  • Calitate: OE specification
  • Mod de operare: controlat(ă) electric
  • Masa [g]: 600
  • Greutate brută [g]: 800
  • articol alternativ: -
În stoc
BOSCH 0 280 158 124 Injector auto cat costa
BOSCH Injector
Numărul articolului 0 280 158 124
158,99 RON
incl. 19% TVA, fără сosturile de livrare,
Produs
  • Debit static la 3 bar, n-Heptan mediu [g/min]: 261,1
  • Rezistenta electrica [Ohm]: 12
  • Tip combustibil: benzina
În stoc
BOSCH 0 261 500 160 Injector auto cat costa
BOSCH Injector
Numărul articolului 0 261 500 160
430,63 RON
incl. 19% TVA, fără сosturile de livrare,
Produs
  • Preparare combustibil: Injectie directa
  • Tip combustibil: benzina
În stoc
BOSCH 0 986 435 356 Injector auto cat costa
BOSCH Injector
Numărul articolului 0 986 435 356
890,01 RON
incl. 19% TVA, fără сosturile de livrare,
Produs
  • Piesa la schimb
  • Preparare combustibil: Rampa comuna (Common Rail)
  • Articol completare / Info suplimentar 2: cu inel etansare
În stoc
DENSO DCRI105800 Injector auto cat costa
DENSO Injector
Numărul articolului DCRI105800
1019,56 RON
incl. 19% TVA, fără сosturile de livrare,
Produs
  • Restrictiile producatorului: Citroen; Fiat; Ford;
  • pt. cod original (OE): 6C1Q-9K546-AC
  • Calitate: OE specification
  • Mod de operare: controlat(ă) electric
  • Masa [g]: 560
  • Greutate brută [g]: 760
  • articol alternativ: -
În stoc
ENGITECH ENT900011 Injector auto cat costa
ENGITECH Injector
Numărul articolului ENT900011
117,80 RON
incl. 19% TVA, fără сosturile de livrare,
Produs
În stoc
BOSCH 0 280 158 164 Injector auto cat costa
BOSCH Injector
Numărul articolului 0 280 158 164
417,05 RON
incl. 19% TVA, fără сosturile de livrare,
Produs
  • Debit static la 3 bar, n-Heptan mediu [g/min]: 192,9
  • Rezistenta electrica [Ohm]: 12
  • Tip combustibil: benzina
În stoc
BOSCH 0 280 158 117 Injector auto cat costa
BOSCH Injector
Numărul articolului 0 280 158 117
270,89 RON
incl. 19% TVA, fără сosturile de livrare,
Produs
  • Debit static la 3 bar, n-Heptan mediu [g/min]: 374,2
  • Rezistenta electrica [Ohm]: 12
  • Tip combustibil: benzina
În stoc
BOSCH 0 437 502 047 Injector auto cat costa
BOSCH Injector
Numărul articolului 0 437 502 047
144,18 RON
incl. 19% TVA, fără сosturile de livrare,
Produs
  • Tip combustibil: benzina
În stoc
VDO A2C9626040080 Injector auto cat costa
VDO Injector
Numărul articolului A2C9626040080
2290,90 RON
incl. 19% TVA, fără сosturile de livrare,
Produs
  • Tip combustibil: motorina
  • Articol extins / Informatii de extindere: cu etansare
  • Nr. articol al accesoriului recomandat: A2C59516873, 2802002039180
  • Atentie la prescrierile producatorului de autovehicol
  • Articol completare / Info suplimentar 2: ECU/software-ul trebuie actualizat/updatat
  • Comparați piesa veche cu cea nouă (îndeosebi nr. OE)
În stoc
BOSCH 0 434 250 128 Portinjector auto cat costa
BOSCH Portinjector
Numărul articolului 0 434 250 128
87,38 RON
incl. 19% TVA, fără сosturile de livrare,
Produs
  • Injector: Diuze cep standard
  • Tip combustibil: motorina
În stoc
BOSCH 0 434 250 103 Injector auto cat costa
BOSCH Injector
Numărul articolului 0 434 250 103
84,51 RON
incl. 19% TVA, fără сosturile de livrare,
Produs
  • Tip combustibil: motorina
În stoc
BOSCH 0 280 156 328 Injector auto cat costa
BOSCH Injector
Numărul articolului 0 280 156 328
383,91 RON
incl. 19% TVA, fără сosturile de livrare,
Produs
  • Debit static la 3 bar, n-Heptan mediu [g/min]: 141,2
  • Rezistenta electrica [Ohm]: 14,5
  • Tip combustibil: benzina
În stoc
BOSCH 0 280 156 346 Injector auto cat costa
BOSCH Injector
Numărul articolului 0 280 156 346
245,53 RON
incl. 19% TVA, fără сosturile de livrare,
Produs
  • Debit static la 3 bar, n-Heptan mediu [g/min]: 116,5
  • Rezistenta electrica [Ohm]: 15,95
  • Tip combustibil: benzina
În stoc
VDO A2C59513556 Injector auto cat costa
VDO Injector
Numărul articolului A2C59513556
1456,09 RON
incl. 19% TVA, fără сosturile de livrare,
Produs
  • Articol extins / Informatii de extindere: cu etansare
  • Nr. articol al accesoriului recomandat: A2C59514036
  • Atentie la prescrierile producatorului de autovehicol
  • Articol completare / Info suplimentar 2: ECU/software-ul trebuie actualizat/updatat
  • Comparați piesa veche cu cea nouă (îndeosebi nr. OE)
În stoc