Dop antianghet pentru auto
Dop antianghet în magazinul nostru online
În domeniul mecanicii motorului, carterul, blocul motor și chiulasa preiau schimbătorul de viteze și ghidează pistonul în cilindru. Carterul cilindrului motoarelor cu combustie internă răcite cu lichid este format din partea superioară a carterului și blocul cilindru, care sunt turnate într-o singură piesă. Din moment ce asupra carterului acționează forțe foarte mari, acesta trebuie să aibă o rezistență și rigiditate ridicată.
Din cauza divizării, care se realizează de obicei la nivelul rulmenților arborelui cotit, de obicei, învelișul conține și blocurile de rulmenți pentru arborele cotit. Din cealaltă parte (de mai jos), arborele este fixat de carter prin capace de rulmenți cu șuruburi. Acest aranjament facilitează extinderea arborelui cotit sau a unui singur piston esențial ca mai jos, pur și simplu o baie de ulei din metal formează capătul carterului.
Funcţia carteruluiPentru motoarele de înaltă performanță sau, în general, pentru cele care generează cupluri și forțe foarte mari, fixarea capacelor rulmenţilor arborelui cotit din motive de rezistență nu mai este suficientă. În aceste cazuri, carterul de sub arborele cotit se înlocuiește cu aşa-numitele plăci de bază. Aceasta este o placă identică piesei care conectează toate capacele rulmenților arborelului cotit la blocul motor. Aceasta ar putea fi, de asemenea, numită placă de bază. Ea realizează o rigiditate semnificativ mai mare a carterului. În principiu, partea inferioară a carcasei formează baia de ulei, care se fixează ermetic cu partea superioară.
Ce sunt gazele redirijateÎn carterul motoarelor cu ardere internă apar, în general, așa-numitele gaze redirijate, care conțin resturi ale procesului de ardere, precum și hidrocarburi nearse. Prin aceste gaze, presiunea crește în carcasă și trebuie să fie evacuate prin ventilația carterului, astfel încât vidul să fie din nou optim, în intervalul de aproximativ 2 megabari. În caz de suprapresiune în carcasa motorului, s-ar produce o „transpirație” de ulei, care trebuie evitată.
Toate componentele pentru motor, pentru carter, baia de ulei sau plăcile de bază pot fi achiziționate în magazinul nostru online. Pentru reparații, trebuie înlocuite uleiul pentru motor și filtrul de ulei, care pot fi luate de la magazinul nostru, pe lângă flanșe și garnituri.
Mai multe piese de schimb din categoria Motor
- Diametru [mm]: 26
- Material: Otel
- Suprafata: cauciucat
- Material 1 strat: ACM (cauciuc poliacrilic)
- Culoare: negru