Clapetă de accelerație pentru auto
Clapetă de aer în magazinul nostru online
La maşini, vacuumurile sunt utilizate în mai multe sisteme, iar acestea apar în mod natural. La motoarele pe benzină există, de exemplu, un vacuum în admisia la pedala de accelerație. În legătura dintre supapa de accelerație și conducta de admisie sau orificiile de aspirație de pe motor, există o linie de vacuum. De obicei, acest furtun are pereți groși și, prin urmare, poate contracara presiunea aerului exterior. Acolo, pe acel furtun, este o linie de vacuum care leagă rapelul de frână de vid, montat astfel încât să poată fi operat prin admisia motorului. O altă linie de vacuum la motoarele pe benzină duce la sistemului de aprindere, unde momentul aprinderii este ajustat în funcție de înălțimea vacuumului.
Utilizare la scară largăÎn afară de utilizarea la rapelul de frână și sistemul de aprindere, vacuumului este utilizat și în alte zone, cum ar fi la reglarea filtrului de polen, ventilația carterului sau aerisirea rezervorului. De asemenea, în controlul evacuării și recircularea gazelor de eșapament asociat în canalul de admisie, se face controlul vacuumului. Sistemul de închidere centralizată poate funcționa prin intermediul servomotoarelor electrice sau poate fi efectuat pneumatic cu vacuum. În acest ultim caz, o presiune negativă este produsă și condusă prin tubulaturile punctelor de închidere respective cu ajutorul unei pompe de vacuum.
Deteriorarea motorului din cauza aerului falsDin moment ce majoritatea vacuumurilor nu sunt prea înalte în vehicul, sunt suficiente în majoritatea cazurilor tuburi groase de plastic sau cauciuc gros pentru o linie de vid completă. Importante, în orice caz, sunt conexiunile individuale ale liniei, deoarece se întâmplă uneori să permită intrarea aerului necorespunzător și astfel funcționarea corectă nu mai este asigurată. În special în linia de vid din admisia motorului pe benzină, din cauza aerului necorespunzător, se poate produce o ardere slabă, din cauza căreia cresc temperaturile din camera de ardere a oxigenului în exces, ceea ce poate duce la deteriorarea motorului prin ardere completă în coroana pistonului și alte zone. Magazinul nostru oferă toate tipurile de conducte de vid și alte piese ale sistemului de combustibil, cum ar fi contor de masă a aerului, clapetă de accelerație și sigiliile potrivite pentru maşina dvs. Convingeți-vă de calitatea superioară a pieselor, în ciuda prețului favorabil.
Mai multe piese de schimb din categoria Motor
- Înaltime [mm]: 90
- Nr. de cuplaje: 6
- Mod de operare: electric
- Greutate [kg]: 1,41
- Articol extins / Informatii de extindere: cu etansare, cu garnituri
- Tensiune [V]: 12
- Material: Aluminiu
- Norma gaze de esapament: Euro 5
- Articol extins / Informatii de extindere: cu garnituri
- Mod de operare: electric
- Greutate [kg]: 0,64
- Informatii de extindere: ORIGINAL PART
- Lungime [mm]: 80
- Latime [mm]: 86
- Grosime [mm]: 1
- Diametru interior [mm]: 52
- Material: Otel
- Greutate [kg]: 0,007
- pt. cod original (OE): 036 133 161 C
- Tensiune [V]: 12
- Diametru [mm]: 52
- Mod de operare: electronic
- Articol extins / Informatii de extindere: fara etansare
- Nr. de cuplaje: 6
- Forma carcasa stecher: Forma de D
- Mod de operare: electric
- Diametru [mm]: 48
- Tensiune [V]: 12
- Atentie la prescrierile producatorului de autovehicol
- Articol completare / Info suplimentar 2: ECU/software-ul trebuie actualizat/updatat
- Tensiune [V]: 12
- Nr. de cuplaje: 6
- Mod de operare: electric
- Greutate [kg]: 0,925
- Articol extins / Informatii de extindere: cu etansare
- Numărul conexiunilor cu mufă: 5
- Forma carcasa stecher: oval
- Înaltime [mm]: 125
- Diametru admisie [mm]: 55
- Înaltime [mm]: 72
- Tensiune [V]: 12
- Nr. de cuplaje: 5
- Mod de operare: electric
- Diametru admisie [mm]: 48
- Forma carcasa stecher: Forma de D
- Mod de operare: electric
- Diametru [mm]: 48
- Tensiune [V]: 12
- Articol completare / Info suplimentar 2: ECU/software-ul trebuie actualizat/updatat
- Mod de operare: electric
- Diametru [mm]: 54
- Tensiune [V]: 12
- Atentie la prescrierile producatorului de autovehicol
- Articol completare / Info suplimentar 2: ECU/software-ul trebuie actualizat/updatat
- Mod de operare: electric
- Diametru [mm]: 54
- Tensiune [V]: 12
- Numărul conexiunilor cu mufă: 4
- Mod de operare: electric
- Numărul conexiunilor cu mufă: 4
- Diametru [mm]: 48
- Forma carcasa stecher: Forma de D